Shake

Tips 1: Jeg starter dagen min med en Shake laget av Herbalife. Jeg bruker for det meste den med cappuccino smak. Men hver sin smak. jeg kjenner ei som blander alltid vanilje og cappuccino pulveret slik at hun lager sin egen variant. Jeg putter noen skjeer med Spirulina opp i «drinken» min. Må si at fargen blir ikke veldig vakker. For den brune shaken og det grønne spirulina pulveret lager en salig blanding. Men jeg blir ikke salig, for spirulina gir næring og energi. Masse energi.  Shake er ofte forbundet med slanking, men er kjempe flott for dem som ikke rekker frokost eller føler at de ikke får i seg nok næring. Tenk deg etter trening hva kroppen kan få i seg. Det er så flott sammensatt næring og at den er flytende er bare et pluss. kroppen kan bare fråtse i næringstoffer som er klare til innhugg. Jeg har en svært hektisk jobb til tider og det rekker jeg knapt å spise. Men en Shake gir meg næring som vitaminer og mineraler. Det har hendt at jeg har glemt å kjøpe Herbalife så jeg har kjøpt Cambridge i stedet på helsekost butikken. Den duger den også. Om du er litt tøffere så heller opp litt linfrøolje, litt tangmel og annet som du kunne komme på som gagner helsen din.

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Tips

Legg igjen en kommentar

