Min pakke fra iherb

Nå har jeg gjort som alle dere andre. Jeg har bestilt iherb.

Det er enkelt, raskt og billig. Noe alle liker.

Ginko Biloba (hukommelses urten)   har jeg tatt tidligere. Det var mye billigere på iherb  det ble en av produktene som jeg valgte denne gang.

På sidene til Rolv.no står dette om urten:

URTEN KAN BRUKES VED FØLGENDE HELSEPLAGER / SYKDOMMER

Kalde hender og føtter (Raynauds sykdom), claudicatio intermittens («vindustittersyndrom»), hodepine, svimmelhet, øresus (tinnitus), dårlig hørsel, dårlig hukommelse, konsentrasjonsvansker, senil demens, Alzheimers sykdom, åreforkalkning, Parkinson’s sykdom, åreknuter, impotens, redusert seksuallyst, uregelmessige hjerteslag, hjerteinfarkt, slag, multippel sklerose, astma, angst, depresjon, diabetes og øyeproblemer knyttet til diabetes, grå stær, grønn stær, makuladegenerasjon, schizofreni, ADD (Attention deficit disorder), høydesyke, tretthet, kreft, PMS og hoste (Rolv.no)


Grunnen til at jeg kjøpte urten er at jeg har tro på at den stimulerer og styrker blodkretsløpet ved å myke opp og utvide blodårene. Og spesielt de små kapillærene som går til hjernen. For det er dem jeg mest redd for, kapillærene altså de som går til hjernen min. Urten virker som en kraftig antioksidant  i hjernen, i øyets netthinne og i hjertekarsystemet. Også har jeg lest noe som kanskje kan være interessant for gutta. Ginkgo inneholder stoffer som gjør at blodårene slapper av, noe som videre fører til større blodtilførsel til penis og kraftigere ereksjon.

Den andre boksen jeg kjøpte var Magma Plus. Har prøvd fler slike typer tidligere men ville igrunn bare prøve en ny type. Også syntes jeg den hadde en spennende blanding. Denne bruker jeg i frokost smoothien min om morgenen.

Supplement Fakta
Visning Størrelse: 3 ts
Porsjoner per Container: 34
Per Serving % Daglig Ver
Kalorier 36
Kalorier fra fett 9
Total Karbohydrater 7 g 2%
Kostfiber 3 g 2%
Sukker 1 g *
Protein 1 g 2%
Vitamin A (100% som beta karoten) 9500 IU 190%
Vitamin C 70 mg 120%
Vitamin E 90 IU 300%
Thiamin 600 mcg 40%
Vitamin B6 300 mcg 15%
Pantotensyre 2,5 mg 25%
Vitamin K 15 mcg 18%
Kalsium 25 mg 3%
Iron 4,5 mg 25%
Magnesium 40 mg 10%
Natrium 27 mg <2%
Kalium 90 mg 3%
Fosfor 110 mg 10%
Klorofyll 15 mg *
Organisk pulverform Juice fra Young Barley Grass 1800 mg *
Blandet Vegetabilske ekstrakter gulrot, hvete gress, alfalfa, salat, kål, rødbeter, Daikon reddik, bønnespirer, selleri, tomat, spinat og grønnkål. 1575 mg *
Velg Whole Food ekstrakter (sikorirot [FOS], Wheat Germ Essence ®, coix, acerola, ris 1404 mg *
Vegetar Utledet Næringsstoffer (organiske maltodextrin [en kompleks karbohydrat], Glucomannan) 995 mg *
Soya Lecithin 810 mg
Bee Products (honning, bipollen, Royal Jelly) 720 mg *
Mixed Fruit ekstrakter (papaya, mango, eple, banan, ananas, bringebær) 648 mg *
Urteekstrakter lakris rot, melk tistel, Echinacea purpurea, Eleutherococcus senticosus, amerikansk ginseng, Astragalus root, aloe vera, grønn te, ingefær rot, stevia, reishi sjampinjong, ginkgo biloba, yucca root, kattens klør, Garcinia cambogia, hvitløk, cayennepepper , blåbær, drue frø. 508 mg *
Grønn Alger ( Spirulina, Chlorella ) 180 mg
Probiotiske kulturer 2700000000 ( B. Bifidus, L. acidophilus, L. plantarum ) 0 celler
Vitamin E 90 IU

Jeg er kjempe fornøyd med handelen med Iherb.

7 kommentarer

Filed under iherb

7 responses to “Min pakke fra iherb

  1. Gratulerer med din første iHerb-pakke! 🙂 Kan fort bli flere… (kan jeg si av erfaring… bestiller minst 1 i uka nå. Men sparer masse ift helsekost-butikker her). 🙂

    Ha en fin tirsdag videre!

  2. Så gøy og takk for tips på to spennende produkter! Ginko biloba har jeg lyst til å prøve 😀

  3. Une

    Veldig interessant å høre om ginko biloba! Og jeg er også fan av Rolv.no 🙂

  4. ginkgo biloba is a wonderful supplement for the health of either a man or woman. good choice.

Legg igjen en kommentar

