Litt om alt ♥

Nå begynner jeg å komme i havn før detox uken min. Idag var jeg innom Traktøren for å kjøpe to riste beger / meljevner.

 Denne skal jeg bruke til å riste ut diverse grønne pulver som skal være en del av næringen fra torsdag av.

Grunnen til at jeg begynner med avgiftningen på torsdag er at jeg vet at i løpet av 2. eller 3. dag kan det bli tøft. Det er da gammelt  giftstoff i kroppen begynner å sirkulere rundt i blodbanen. Og det er da man kan begynne å føle seg dårlig. Det beste er at millioner enzymer som vanligvis jobber i fordøyelses systemet begynner da og å rense ut usunne mikrober, parasitter, giftstoffer og skadede celler. Derfor begynner jeg på torsdag ,for da kommer de verste dagene i helgen. Og jeg er klar🙂

Skal bare si til alle som driver med sjokolade laging: De har flotte sjokolade former på Traktøren (i Tønsberg iallefall). Beklager bilde kvaliteten.

Se på de søte endene. Om noen vil så kan jeg formidle sjokoladeformer til andre kanten av landet. De koster 35.- også kommer frakt i tillegg.

Ellers har jeg en annen hyggelig historie å meddele til dere:

Jeg har en katt. Påsan er 1 år og en skikkelig kose katt.

Og tirsdag i forrige uke gikk han en tur ut som vanlig. Da jeg ropte han inn igjen på kvelden så kom han ikke. Han var ikke å se på 6 dager. Vi har letet, hengt opp lapper, vært innom veterinær i tilfelle  noen hadde kjørt på han. I går kveld ba ♥12 åringen til gud om at han måtte komme hjem. Og nå skjønner jo alle hva som skjedde, han dukket opp i natt kl 0400.  Mannen min spratt opp i pur glede over å høre en kjent mjaue lyd. Og vi har alarm på huset, noe han glemte i farten og slo opp døra på vidt gap. Og den lyden skremmer ikke bare innbruddstyver men katter også. Men pusen var sulten, sliten, og klar for mer kos så han kom løpende inn selv i et leven uten like. Og nå er katten i hus igjen og han fot følger oss hele tiden.

9 kommentarer

Filed under Litt av hvert

9 responses to “Litt om alt ♥

  1. Kor kjekt at pus kom hjem igjen🙂
    Lykke til med detoxen! Jeg detoxer no litt hver dag, spiser salater og juicer, men skeier ut med et lite hjemmelaget knekkebrød til kvelds, og litt frø og yoghurt/bær til frokost.

    • Jeg har aldri tatt en skikkelig detox før. Jeg har nok gjort som deg, spist litt på kvelden osv. Men denne gang skal det være bare flytende føde en hel uke.
      Og vi er glade for at pus kom hjem. Ser ut til at han er fornøyd selv også🙂

  2. Neimen fine pusen! Godt når de kommer trygt hjem! Og takk for råd ang karbohydrater… skal prøve å ikke spise for mye frukt, men tipper det blir en liten utfordring-😀

    Gleder meg til å følge med på detoxen din!

  3. Det var en fin solskinnshistorie : )

    Ville forøvrig tipse deg om et seminar du bør få med deg, spesielt siden det er i nærheten av deg; Se comeclean.tumblr.com, så skjønner du hva jeg mener ; )

    Lykke til med detoxen!

  4. Blir spennende å se hvordan kuren din går! Kunne tenke meg å gjøre noe av det samme selv, men føler meg ikke helt klar enda. Kan for lite om det!

    Kjempesøte sjokoladeformer! Og så herlig at katten kom hjem! Ene katten vår er også ute på tur, og har vært det i over tre uker nå. Samboeren så henne for en uke siden, men hun nekta å bli med i bilen, og etter det har vi ikke verken sett eller hørt noe. Jeg håper hun kommer tuslende hjem snart.❤

    • En slik kur kan være tøff. Man må være innstilt på lite mat og planlegge godt. Men kjempe viktig å få i seg næring. Det er alfa – omega.

      Katter er rare dyr. Katten vår kom jo hjem og har hengt rundt oss som en strikk siden det. Og vil nesten ikke ut igjen. Så vi tror igrunn han har vært på vift, også har han blitt jaget av noen andre hann katter og da kommet skikkelig på avveie. Men heldigvis fant han hjem igjen. Og nå er han redd for å gå ut igjen.
      Pusen din kommer nok hjem igjen. Hun bruker nok lang tid på finne hjem. Pass på å ha litt katte godbit i bilen neste gang itilfelle dere ser henne igjen. Vi la igjen bilde og tlf nr på alle dyreklinikkene i tilfelle noen hadde kjørt på katten vår. Lykke til.

  5. Så fine sjokoladeformer! Har også lyst på noen nye. Traktøren altså.

Legg igjen en kommentar

