Dag 1 av 7

Her kommer status : Dag 1 av avgiftnings uken.

I går kveld før jeg gikk og la meg tok jeg en stor dose med Urbase. Et mineral produkt som er veldig basisk. Og når kroppen er basisk så avgifter den bedre.

Idag tidlig laget jeg en juice av: gulerøtter, litt eple, rødbeter og kål. Ja. kål. Faktisk årets nye kål.

Se så flott farge. Og den smakte godt også.

Og her er lunsjen min i en stor flaske.

Ellers har jeg i løpet av dagen inntatt (fordelt på hele dagen)

Grønnsaks juicen min

3 ss linfrø olje

Husk fiber

Grønne drikker flere ganger løpet av dagen

Urten Marie Tistel tilskudd

Urten Schisandra  tilskudd

Chlorella

Aloe vera drikk

Vit-C, Vit-B og multivitamin

Probiotika

Yogi detox te som har fått nytt navn : Pure.

Jeg har drukket mye te og mye vann.

Den ene av de grønne drikkene jeg har prøvd i dag

Klorofyll fra Nature`s Sunshine. Den er mørkegrønn og inneholder mynteolje. Smaken var helt ok.

Igrunn så har dagen gått helt greit. Har hatt litt vondt i hodet, og har følt sult inne mellom. Men jeg har greid meg. Dessverre har ikke pakken min fra Iherb kommet ennå. Så det blir litt flere produkter som jeg skal innta når iherb pakken kommer.

Det er veldig viktig å gå på toalettet for å gjøre det «store» når man går på en avgiftnings kur. Det er viktig at gift stoffene kommer ut av kroppen og ikke begynner å sirkulerer i blodbanen. Jeg får se i morgen om giftstoffer havner i toalettskålen🙂

Legg igjen en kommentar

Filed under Avgiftnings uke

Legg igjen en kommentar

