Detox+irritasjon= sant

I dag tror jeg igrunn det mest usunne jeg har gjort, er å pusse tennene med Colgate. Ikke det at jeg svelger tannkrem men jeg har tross alt hatt den i munnen før jeg spyttet ut.

Se og hør her:

Denne likner veldig på den jeg lagde i går men med litt nye ingredienser. Det er stangselleri, gulrot, sukkererter,agurk,rødbeter og chili.

Ja det var ca 2 cm med Chili i drikken. Igrunn veldig godt.  Og denne har jeg drukket i hele dag sammen med diverse andre «grønne» drikker og linfrøolje.

Men å jobbe fra morgen til kveld (09-20) i butikk på en detox uke kan være tøft.  Merker at jeg blir litt lettere irritert. Et eksempel kommer nå : En voksen mann mister en pose med 100 klinkekuler i gulvet og  jeg spør pent om han kan hjelpe med å rydde det opp. Og han trekker på skuldrene og gjør ingenting. Det ender med at andre folk i butikken kommenterer det høyt at de syntes folk må rydde opp etter seg. Men mannen bryr seg ikke. Og i det neste øyeblikk kommer det en dame med en liten jente og spør om de kan låne vårt private toalett. Noe jeg er normalt er litt streng på. Men jenta var veldig trengt sa moren. Og de fikk selvsagt låne doen. Og da de kom ut av doen kom klinke- kule mannen og det viste seg at det var pappaen. Men nå kommer essensen i historien. For da jeg skulle slukke for dagen og gikk innom toalettet så lå det en brukt og åpen bleie på gulvet. Inne på vårt private toalett. Jeg eksploderte, først de 100 klinkekuler og en gammel bleie på gulvet. Er det mulig !! Godt det var etter stenge tid for jeg var ikke blid.

Men da jeg kom hjem lagde jeg meg en ny juice. Den ser ikke så frisk å fin ut som den forrige men man skal ikke skue hunden på håret.
For dette var krutt : Sikori salat, gulrot,fenikkel,agurk og  mye chili. Og denne ble HOT. Men god som gull. Jeg står for det jeg sa først i innlegget.. Det blir Colgaten som er det mest usunne jeg har smakt på i dag.

Glemte å si at formen er fin og ikke så vondt i hodet i dag. Ikke så sulten heller så det kommer til å bli så bra…..tror jeg🙂

2 kommentarer

Filed under Avgiftnings uke

2 responses to “Detox+irritasjon= sant

  1. Du er flink!! Og noen er uhorvelig uforskamma! Tror ikke irritasjonen din hadde noe med detoxen å gjøre… for å si det sånn..!

    • Du har rett. Jeg hadde blitt forbannet uansett🙂. Ja, jeg er fornøyd med meg selv. Jeg kjenner at linfrø oljen gjør godt. Den «metter» på en måte.

Legg igjen en kommentar

