Selvdisiplin, selvdisiplin og atter selvdisiplin….

Det tar ca 7 dager å rense blod og lymfekjertler. Og jeg har nå holdt på med avgiftnings kuren i 4 dager. Så med andre ord så er jeg over halvveis. Klokken er over 23.00 søndag kveld og om noen timer er jeg på min 5.dag.

Jeg har vært nære på på å gi opp. Men jeg leste et sted at det var viktig å ha selvdisiplin. Og det har jeg minnet meg selv på flere ganger. Selvdisiplin, selvdisiplin, selvdisiplin……..

Idag har jeg drukket juicer som likner på de forrige. Men i kveld så skulle jeg lage meg en «skikkelig» sunn en.

Den inneholdt: Ny kål og brokkoli og ½ eple.  Men skal si at magen sa i fra at dette ble litt mye på en gang. Så den orket jeg bare halvparten av og resten måtte helles ut.

Nå har jeg begynt å planlegge slutt dagene på fasten. Og det er de viktigste etter en faste. Det er så viktig med en myk overgang til fast føde igjen.

Det blir frukt som papaya, ananas, og lette grønnsaker. Grønnsaksuppe noen dager også.

Men det går fortsatt veldig bra  og jeg skal si at jeg har ikke tatt noen ting annet enn kosttilskuddene og hjemmelaget juicene mine. Ikke en pastill eller en tyggis engang🙂

10 kommentarer

Filed under Avgiftnings uke

10 responses to “Selvdisiplin, selvdisiplin og atter selvdisiplin….

  1. Lykke til videre🙂

  2. Så flink du er! Har tenkt litt på dette selv også men ikke fått ut fingeren enda. Til sommeren kanskje🙂

  3. Så flink du er!😀 Jeg har hatt en mini-detox jeg også, men har spist fast føde. synes det var vanskelig nok jeg😛

  4. Du er kjempeflink! Når jeg har fastet har jeg på dag 3-4 vært helt avbalansert til det hele, men på dag 5-6 begynner jeg å bli desperat etter å tygge noe. Flere ganger har jeg måtte ta meg 1/2 valnøtt, og tygget som en gal på den til den er borte🙂
    Lykke til med avrundingen!!

Legg igjen en kommentar

