Mot avslutningen

I dag:

Jeg våkent opp tidlig i dag siden jeg hadde en fæl drøm. Og det er ikke så unormalt når man faster at man får ekle og litt skremmende drømmer. Jeg drømte at en venn av meg hadde masse mørke/sorte føflekker og de var tydelig føflekk kreft. Og ba vedkommende gå til legen. Og vedkommende ville ikke høre og jeg var selvsagt fortvilet og jobbet fælt med å overbevise om at et lege besøk var lurt. Og etter en stund våknet jeg. Heldigvis 🙂

Men da bestemte jeg meg for å begynne avslutnings  på fasten min.

Jeg skal forsette en stund til med flytende føde men mer «tykkere konsistens».


Jeg knuste Hampfrø med morteren min. Og blandet disse tre produktene (pre-biotisk fiber, hampfrø, husk) i en boks sammen med Herbalife pulver. Og deretter blandet i et stort glass 3 ss med «min» blanding  med utvannet havremelk. Og det smakte bare såååå godt.

Jeg skal selvsagt fortsette med fettsyrene mine. I  løpet av en dag  tar jeg 3-4 ss linfrø olje + grønt pulver av diverse slag og vitaminer.

Jeg startet i går med Tart Cherry, mest fordi jeg var nysgjerrig på hva det var. Det smaker godt( det er en konsentrert juice som blandes ut i vann) og har en mengde med antioksidanter ( 6 ganger mer enn blåbær). Det står på flasken at 1 ss daglig . Det sytes jeg var litt lite så jeg tar litt mer. Men jeg er jo sånn, «mye er bra».

Så nå er jeg igang med nedtrappingen ut av fasten. Kjenner at det skal bli helt ok. Det ikke noe kjøtt på noen dager. Sukker og hvetemel skal ikke inn i tarmene igjen. Ikke kaffe heller……. ble litt usikker der forresten . Ellers blir det en del lett mat og fettsyrer. Ja, jeg vet jeg har skrevet fettsyrer opptil flere ganger nå. Men de er kjempeviktig.  Ellers skal jeg være kjempe nøye på hva jeg putter i munn. Jeg har lenge hatt en regel for meg: at innholdsfortegnelsen skal være så kort som mulig.

Ellers har jeg spiret bokhvete og den ligger akkurat nå i ovnen til tørking.
♥ HA EN FABELAKTIG TIRSDAG ♥

2 kommentarer

Filed under Tips

2 responses to “Mot avslutningen

  1. Ja det er lurt å tenke etter hva man putter i munnen. Kaffe har jeg kuttet ut mange ganger men så lager min kjære en kanne og da er jeg hekta igjen…

    Tusen tusen takk for granateplefrøene 😀 Skal finne på noe lurt med de i helgen og poste på bloggen!!

    • Ja kaffe kan jeg være uten en liten stund men så får jeg smaken igjen og da er det gjort 🙂 Lykke til med frøene. Gleder meg å se hva du kommer opp med 🙂

Legg igjen en kommentar

