Alene hjemme 1

I dag, Lørdag så reiste ♥12åringen og mannen nordover for å hente en bil. De tok toget fra Holmestrand til Fauske og buss fra Fauske til Svolvær. JA, de er litt gale. Men skal si at de drar jo innom Melbu for å besøke litt familie og venner også. Vi snakker om en reise på ca 24 timer.

Og da hadde jeg hele huset for meg selv. Og hele kjøkkenet. Og hele stereo anlegget……… Da jeg satte på anlegget sto det en CD i og den lot jeg «rulle å gå» også kom det en sang som jeg ikke kan, men har hørt mange ganger og jeg ante ikke hva sangen eller mannen som sang het. Og da kom jeg på at jeg har en APPS på min iphone. Den heter Shazam, appen altså. Og jeg slo på den og holdt den opp mot cd spilleren og vips så kom navnet på fyren som sang og hva sangen het. Fantastisk, apps faktisk. Den kan tyde hvem som synger også kommer navn og låt opp på min telefon. Og det var Darren Hayes og han er jo kjent fra Savage Garden som jeg digget da jeg var noen og tjue.

Det som er festlig med sangen er når han synger med «sånn » tynn stemme så er det bare å synge med med full trykk. Jeg kan jo det for jeg er alene hjemme. Nei, forresten katten er her og han rømte huset. Spesielt da jeg begynte å synge med «sånn» tynn stemme. Også kan jeg ikke teksten, så det blir med .ohhhooo baby, ohhoooo baby, ohhoooo baby, my love for you insatiable, oooooooo ohhhye.  ………..Skjønner du, jeg kan ikke den sangen. Men synge kan jeg he he he. Det er så artig å synge når man er alene hjemme. Jeg har har holdt på kjøkkenet med å lage vitaminer i kapsler. Og jeg har kommet på noen gode løsninger. Det blir postet i morgen med bilder og det hele.

2 kommentarer

Filed under Alene hjemme

2 responses to “Alene hjemme 1

  1. Jeg og eeeeeeeeeeeelsker å være hjemme alene! Nesten like gøy nå som da jeg var 14…..

    • JA , det er kjempe gøy. Igår la jeg meg ikke før kl 3 på natten. Og normalt sovner jeg på sofaen rundt halv tolv. Jeg skal oppfordre folkene mine til dra oftere på tur. Og det skal sies at det var min ide at mannen min skulle ta men hun yngste med på turen. For jeg tenkte at det hadde vært deilig og det er det.🙂

Legg igjen en kommentar

