Alene hjemme 2

I går dro ♥12 åringen og mannen for å hente en bil 150 mil unna hjemmet vårt. Og jeg ble overlatt til meg selv. De var litt bekymret for hvordan det skulle gå med meg, helt alene hjemme. Håper ikke mannen min leser dette, men han er veldig ryddig av seg også får han gjort veldig mye når han er hjemme. Så det første jeg gjorde da de hadde forlatt huset var å rydde rundt om, sette på et par vaskemaskiner, også har jeg tenkt til å støvsuge rett før de kommer hjem. Da har jeg ihvertfall gjort noe «fornuftig» her hjemme mens jeg har vært alene🙂

Ellers holdt jeg på å lage kosttilskudd på kjøkkenet i går. Det var morsomt.

Dette er Bentonite og det ligner på veldig fint pudder. Det kan sikkert brukes som pudder men da blir en jo helt grå i ansiktet. Jeg begynte med å fylle en kapsel men oppdaget fort at det tok alt for laaaaaaang tid. Så det ble med den ene.

Så i dag har jeg drukket leiren istedet.

Jeg prøvde å røre det ut i et glass med vann men det ble en stor søle klump i stedet, så riste begeret mitt ble igjen et nyttig verktøy. Jeg har linket Bentonite til en engelsk språklig side. Og der sto det OBS: må ikke komme i kontakt med metall. ha ha ha. Det har de helt rett i for det var vel derfor det ble en stor søle klump.  Også har jeg tatt en stor dose med Husk på tom mage. Planen var jo at jeg skulle tatt dette under avgiftnings uken min som var for noen uker siden. Kanskje jeg må ta en ny uke? For Bentonite leiren og Husk fiber skulle ha vært en del av kuren.

I går så fortalte jeg om APP`en min SHAZAM på Iphonen min. Den APP`en som kunne finne sanger som ble spilt og man lurte på hvem som sang eller hva sangen het.  Du vet den nye IMSDAL reklamen på tv? Jeg liker den sangen veldig godt. Så i dag tok jeg min telefon og satte Shazam på da reklamen kom.

 Her er den:

Jeg kommer tilbake senere i dag med flere kosttilskudd som ble produsert i går ……

2 kommentarer

Filed under Alene hjemme

2 responses to “Alene hjemme 2

  1. Hej!
    Nu har jag hittat till din blogg…. Intressant må jag säga!
    Tillverkar du och säljer kosttillskott???
    Å ser att du länkat till min blogg – tack!
    Jag lägger in en länk till din.

    • Jeg selger ikke🙂
      Det er kun til eget bruk., jeg liker å teste ut ting. Og det er gøy å lage noe eget vet du.
      Fint at du linker til meg, jeg likte bloggen din godt.

Legg igjen en kommentar

