Aila gir gass fra første dag

Det er litt typisk meg å gå veldig friskt ut når jeg begynner på noe nytt. Og i dag var jeg igang med trenings opplegget mitt.

1000 minutter i måneden.

Først tenkte jeg at det er jo ikke mye, men det er faktisk ca 30 minutter hver dag.  Og som jeg sa innledningsvis så går jeg alltid veldig friskt ut.

Og det gjorde jeg i dag.

Jeg avsluttet arbeidet mitt litt tidligere idag og begynte å gå. Jeg jobber i Tønsberg og bor i Horten. Og jeg gikk nordover og kom et godt stykke på vei og underveis tenkte jeg » Nei, nå er jeg skikkelig i gang. Jeg går litt til» og jeg gikk litt til. Litt lenger enn jeg hadde hadde tenkt i utgangspunktet. Men da jeg kom enda litt til på veien så tenkte » Nei søren og. Dette er noe å skrive om på bloggen i dag. At jeg har gått fra Tønsberg til Horten. Det gjør jeg :-)» Jeg var full av pågangsmot. Og travet i vei.

Her er fra inngangspartiet til Berg Kretsfengsel. Et fengsel med åpen soning. Det sitter tydeligvis en gartner inne til soning. Eller forresten, så sitter det alltid en eller flere gartnere inne på Berg 🙂 De har alltid så fint inngangsparti.

Jeg begynte å kjenne at jeg ikke hadde spist allverden med mat og det kom litt sånn snikende. Heldigvis hadde jeg med proviant

Og sola var jo snill i dag. Så den skinte hele veien. Men fy så tørst man blir.

Og Imsdal hadde jeg med i vesken min.

Og da kom jeg på denne sangen her som er fra den nye Imsdal reklamen på Tv. ( klikk på bildet)

Men det ble fort slutt på vannet og jeg var jo mer tørst. Det hjelper ikke med Imsdal reklame om man ikke har mer vann igjen. Så Imsdal send mer vann. Ikke fra himmelen, men i flasker. På forhånd takk 🙂

Men rett foran meg lå Barkåker. Det er ikke verdens navle, det skal sies. Det er som i navnet, en åker med bark.

Og i dette øyeblikket begynte en tanke å forme seg i hodet mitt. Jeg kan jo blogge om at jeg har gått fra Tønsberg til Barkåker.

Jeg har faktisk gått i 70 minutter. Ja, her telles hvert minutt. Og slik ble det. Dagens trening ble rask gange fra Tønsberg til Barkåker.

Jeg hadde jo gjort en avtale med bussen at han skulle hente meg på Barkåker. He he

Nei, jeg hadde jo ikke det. Det var tilfeldigvis et buss stopp der jeg sto.

Men det skal sies at jeg er fornøyd med meg selv.

8 kommentarer

Filed under Litt av hvert

8 responses to “Aila gir gass fra første dag

  1. Se der ja – da har du gått inn 2 dagers trening allerede.. 😉

  2. Det er godt å se at det ikke bare er meg som går inn for ting med liv og lyst. Skrittelleren en en god venn, som henger på meg hver dag og gir god motivasjon til å gå, bare «litt» lenger.
    Håper du også får en strålende juni. Jeg har begynt trening til 1 juli, da vi drar til Azorene for å gå på den høyeste toppen i Portugal. Blir noen høydemeter den dagen, så det er viktig å ha gått litt på forhånd 🙂

    • Så spennende med tur til Azorene. Jeg må innrømme at jeg var litt blank der, men vi har jo Google. Så jeg googlet litt.
      Flott natur, øyer og fjell. Kan jo ikke bli bedre 🙂 men vi høres før du drar.
      Jeg skal til Spania denne sommeren.
      Gleder meg 🙂

  3. Une

    Hehe, herlig! Og jeg syns ideen er god, stå på!

  4. Renate

    Kjenner meg utrolig godt igjen vedrørende det å gi bånn gass med alle nye prosjekter ;))
    Takk for turen!! Hadde aldri hørt om Barkåker før ;))
    Ønsker deg en riktig god fridag :))
    Klem

Legg igjen en kommentar

