The birds av Alfred Hitchcock

The bird is back.

Neida, det er ikke en oppfølger til filmen «The Birds» av Alfred Hitchcock.

(Her kommer en oppdateringen fra innlegg tidligere i dag.)

Det ble et himla spetakkel ned i skråningen der hvor fugle ungen fløy til tidligere i dag. Det var skjære mor og far, kråker, duer og måker på en gang.

Og to katter

Den røde er Findus (nabokatt) og vår katt Påsan.

Det var jo katten Findus som var den store trusselen, for katten vår stakk av for det ble litt for mye for han. Skjærene prøvde å jage bort katten, kråkene kom til unnsetning , duene bare kikket på . Men måkene tror jeg oppfattet at det var mat i gjære.

Katten vår satte seg litt opp i skråningen og fulgte med kampen på avstand.

Jeg ofret mine bleke ben og klatret ned i skråningen og plukket opp fugle ungen.

Og nå er den tilbake i baljen og håndkleet.

Men mat skulle den jo få. Og jeg har jo de utroligste saker i skuffen min. En pipette er tingen.

Her får den vann og en oppløsning av protein pulver og havremelk.

Det blir artig å se hvordan det går med Ludo, som Hanna har kalt den allerede 🙂

1 kommentar

Filed under Tips

One response to “The birds av Alfred Hitchcock

  1. Hei,

    takk for at du tittet innom meg:-) Koselig at du likte bloggen min.
    Her må jeg jammen titte litt mer.
    Lykke til med Ludo!

Legg igjen en kommentar

