LCHF

Jeg har nok ikke vært flink nok til å spise fett, det har jeg skjønt etter at jeg begynte å lese boka Matrevolusjonen

Jeg har kommet halvveis i boka og er veldig fornøyd med kjøpet. Kommer ikke til å bytte den🙂

Men tilbake til HF, altså high fat. Jeg gikk til innkjøp av Cocos fett i går. Det ble kjøpt på Meny og jeg mener jeg betalte 58 kr

Og da jeg googlet det så fant jeg det på nettbutikker til 74 kr og oppover. Altså et kupp, det jeg gjorde på butikken i går.

Så nå skal jeg spise fett på alt. I går spiste jeg et stykke stekt laks til lunsj. Og som garnityr hadde jeg cocosfett og til dessert hadde jeg jorbær dyppet i cocosfett. Det var veldig godt. Jeg har tidligere vært veldig skeptisk til cocos smak. Da jeg var yngre så hatet jeg smaken. Så det var ganske tøft av meg å kjøpe cocosfett altså🙂

Vi grillet i går. Da lot jeg cocos være, men frem med meierismøret. Kål med smør, svinefilet med smør. Altså LCHF.

Så nå blir det som sagt mer fett fremover.

 

 

2 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

2 responses to “LCHF

  1. Jeg kom fram til samme konklusjon da jeg leste Frisk med lavkarbo. Tenk at en hel generasjon har unngått sunt fett!🙂

    Hvor mye er det i glasset fra Meny? Greit å vite at det finnes der til grei pris. Jeg pleier å bestille fra iHerb (ca 100,- per kg)

    Gleder meg til å lese boken!!

Legg igjen en kommentar

