Ny bygd hytte i hagen

For en liten stund siden så sa jeg til min mann

» det hadde vært fint med en liten hytte på den bitte lille tomten vår, ned i skråningen»

Mannen min er litt skummel, for i det øyeblikket ordet er sagt så er ideen tent.

2 dager etterpå så det slik ut i hagen

Dette bildet er tatt en helg midt i april. Gulv og vegger påbegynt. Hytta er ikke stor men det er ikke tomta den står på heller.

Og her er bildet fra denne helgen. Det er bare lagt plast på taket så lenge.

Her er ♥12 åringen som ser ut gjennom vinduet på hytta. Hun mener nok at hytta er hennes men den er felles eie.

Og her er inne i hytta.

Den ser sikkert litt stor ut, men den er bare på 4 kvm. Det er plass til at to stk kan sove på gulvet. Men hytta er kjempe søt. Det er strøm der og alle greier.

Her er hytta sett fra gulvet🙂

Og nå skal jeg snart ha overnatting  sammen med ♥12 åringen i hytta. Jeg skulle få æren av å være  den første til å sove der.

Og det blir vel om ikke lenge tenker jeg, for det er flere som ønsker å sove der.

Det er til og med laget en heis fra verandaen og ned til hytta slik at om man skulle savne noe så kan det bare heises ned.

Jeg lurte litt på om jeg skulle leie den ut i sommer🙂

Nei da det går jo ikke for den er ikke helt ferdig. Det mangler gardiner, og ingen kan bo der uten gardiner🙂 og så trenger den et strøk maling i taket.

Hei så lenge………

 

4 kommentarer

Filed under Litt av hvert

4 responses to “Ny bygd hytte i hagen

  1. Elisabeth

    Så søt, og så koselig med et lite hus i hagen. Akkurat passe stort til å ta en liten tur ut og få et lite pusterom:)

  2. Nei, så utrolig koselig…🙂 Så herlig å ha en mann som bare setter igang sånn! Hihi🙂

    • Han er litt gal noen ganger. Jeg sa for tull her om dagen at vi kunne anlegge en boccia bane i hage. Og jeg har aldri spilt boccia før og han var nesten i gang med å finne ut hvor han kjøpe sand. He he he he. Jeg måtte jo le og fortelle at en boccia bane er uaktuelt i vår hage.

Legg igjen en kommentar

