Jeg prøver nye ting.

Før likte jeg ikke kokos.

.

.

Men nå

Nå spiser cocos fett på nesten alt.

.

Før likte jeg ikke Makrell i tomat

Jeg er fortsatt litt usikker. Jeg har iallefall kjøpt en boks og skal prøve i dag sammen med majones.

Inspirert av http://lenabeatrice.net/lavkarbomat/fisk-og-skalldyr/makrellfrokost/.

Før spiste jeg sjelden majones.

Men nå…..

har jeg gått hen og kjøpt Hellmanns ekte majones. Og spiser det sammen med potetsalat.

For 5 år siden hadde jeg minst 3 ts med sukker i teen min…..

men det er helt utenkelig nå. Jeg bruker ikke hvitt sukker lenger.

.

.

Før så trodde jeg at det lureste jeg gjorde, var å spise mat med «lite fett og kunstig sukker»

Men nå vet jeg så mye mer. VI HAR BLITT LURT !!!!

Men ikke nå lenger ♥ ♥ ♥

3 kommentarer

Filed under Tips

3 responses to “Jeg prøver nye ting.

  1. Samme her 🙂 Jeg var ekspert på hvilke produkter osm inneholdt færrest kalorier.. 😀 Nå derimot lager jeg mye fra bunnen – ting som inneholder MANGE kalorier.. 😀 (majones, hjemmelaget godteri, sukkekrfrie kaker, og annet som oser av fett 🙂

    http://kjernesunn-nordkvinne.blogspot.com/2011/06/raw-sitronkake-med-sjokoladeglasur.html

    Denne feks inneholder masse kokoslje og annen supermat, ikke noe sukker men bare sunne ingredienser. Min sønn ville ha den til kvelds i går – og det fikk han. 😀

    Makrell i tomat har jeg alltid likt – synd de må bruke sukker i den. Men jeg spiser det for det da… Har også noen peppermakrell i kjøleskapet også (sukkerfri), må bare lage litt majones å ha til først 😀

Legg igjen en kommentar

