Ikke prøv dette hjemme ♥

I dag har jeg overgått meg selv i smake på nye ting, igjen.

Idag spiste jeg friske blåbær sammen med Kokos melk. Og jeg, som akkurat har lært meg til å like kokos. Jeg er stolt av meg selv.

Er det noe annet jeg burde smake på ? Kom med tips

Ellers har jeg spist min andre boks med makrell i tomat med  2 hardkokte egg.

Og da jeg kom hjem så helte jeg en skvett med fløte og resten av kokosmelken i en kjele og helte over en boks med  asparges. Og jeg kalte det rett og slett asparges suppe🙂 Syntes det var et bra navn for retten…..

Ellers har jeg spist to kyllinglår og pakke med Kalamata oliven.

Jeg er gal som går på en så «ekstrem diett»🙂

Det er veldig farlig dette her med skikkelig mat, ikke prøv dette hjemme🙂

 

 

4 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

4 responses to “Ikke prøv dette hjemme ♥

  1. Hehe …🙂 Prøv frosne blåbær og kokosmelk, da får du blåbæris😀

  2. Marita

    Ja vær nå inderlig forsiktig, en vet aldri hva som kan skje når en ikke spiser masse brød, pasta, ris eller poteter🙂 For ikke å snakke om Toro!

Legg igjen en kommentar

