Skjer litt i dag også

I dag skinner sola fra nesten skyfri himmel.

Vi bestemte oss for at vi skulle ta en kjøretur til et nytt sted med badetøy, mat og annet.

Når vi er inne på det med badetøy så har jeg spandert på meg litt nytt på den fronten. Jeg har tidligere brukt mye badedrakt for jeg har følt meg litt mer vel i det, enn i en bikini.

Men nå har jeg jo endret livsstil og  det synes på kroppen også. Så jeg kjøpte meg en rød bikini med hvite prikker. Jeg fikk min mann til å ta bilde av meg i den nye røde og skulle poste det i dette innlegget.

Men da kom de som driver WordPress.com med en påminnelse at i denne bloggen skulle det  ikke være noe som skulle støte noen i mine innlegg. Så jeg måtte finne et bedre bilde.

Jeg har ikke så langt hår derfor har jeg ikke kjøpt pannebånd, men bikinien er ganske lik. Jeg er veldig fornøyd med det nye badetøyet.

Vi kjørte avsted til Hvasser. (Se på linken hvor det er) Det er ca 1 time fra Horten, hvor jeg bor. Da vi kom til Hvasser så skulle vi til Lilleskagen som er en liten perle av en strand (hadde vi hørt).

Vi kom inn i skogen og fant en parkeringsplass med en gang. Men min mann greide å rygge i et tre. Og han er egentlig en veldig habil sjåfør.

Vi ble alle så forfjamset og mannen min var ganske fortvilet. Men han roet seg for ned etter at  han hadde sett på skaden. Og vi dro på stranden og koste oss i flere timer.

Men nå kommer det mer………….

Da vi kom tilbake til bilen så hadde jeg glemt å lukke døra. Jeg hadde gått fra bil døra på vidt gap. Pip åpnet. Vær så god å forsyn dere. Velkommen inn.

Ja dere skjønner hva jeg mener. Inne i bilen er det to flatskjermer, GPS, lommebok, nytt anlegg +++

Men folk på Hvasser er utrolig greie. Ingenting var stjålet. Phu, jeg ble litt lettet. Og jeg som hadde gnidd inn rygge fadesen, fikk virkelig dobbel dose tilbake. Men som jeg sa da vi satte oss inn i bilen, så trodde sikkert folk at vi var rett i nærheten siden døra sto på vidt gap.

Jeg kommer tilbake i kveld, nå skal vi til svigerinne og svoger på grillings♥

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Tips

Legg igjen en kommentar

