Blått hår og nattåpent

I dag har Farmandstredet i Tønsberg åpent fra 10- 24.

Så kalt Nattåpent eller Tønsbergdagen. Det pleier å være et himla liv og  røre.

Og jeg er med på å skape det.

Jeg har sydd slike hatter til ♥12 åringens avslutnings kveld på skolen og tenkte at jeg kunne ha en slik en jeg også.

Jeg har på meg blå t-shirt og jeg har tenkt å dekorere hatten med hvite margeritter.

Også har vi selvsagt et mega salg uten like.

Velkommen til Tønsberg i dag Torsdag 16 juni til en festlig fest. Og nattåpent.

Jeg skriver navnet til Pål Egeland, for han liker å google seg selv. Hei Pål🙂

Det er nemlig senterlederen vår på Farmandstredet. Jeg skiver Pål Egeland en gang til slik at han finner bloggen min🙂

2 kommentarer

Filed under Litt av hvert

2 responses to “Blått hår og nattåpent

Legg igjen en kommentar

