Rådhusplassen 2011

I går, fredag var ♥12 åringen og jeg i tigerstaden. Vi var i Oslo for å overvære VG lista på Rådhusplassen.

Og der var det mange mennesker. Og trangt og jeg var nok litt på feil arena, he he he

Jeg måtte lete etter folk som var eldre enn meg, og det var ikke mange av dem :-), men jeg så noen heldigvis.

Hvorfor går alle jenter frem og tilbake og leter etter den forsvunnende venninnen?

Hvorfor er noen såå tjukk i hodet og røyker midt i en slik folke mengde?

Sånn kunne jeg ha ramset opp mange ting som gjør til at jeg skjønner at jeg er på feil sted til feil tid.

Det hele startet kl 20.00 og vi var på plass kl 18.00.

Også kom det folk fem minutter rett før det startet og presset seg frem foran meg. Og jeg hadde min ♥12 åring foran meg.

Tilslutt var det 6-7 personer mellom oss. Men jeg var urokkelig, jeg sto som ei saltstøtte og flyttet meg ikke. Så det var » særdeles» trangt til tider. Jeg kjente at han som sto bak meg hadde spist taco til middag og hun foran meg hadde den nye parfymen til Ralph Lauren Romance på seg. Og han som sto ved min høyre side hadde ikke parfyme på i det hele tatt. Og midt oppi det hele så tar han ved min andre side opp en sigarett. Er det mulig? Jeg spurte pent om han kunne røyke den veldig fort, for det var veldig ubehagelig. Det skal sies at han var rask.

Også regnet det.

Men ♥12 åringen var veldig fornøyd. Jeg var ganske fornøyd og det var et kjempe flott arrangement.

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Litt av hvert

Legg igjen en kommentar

