I ♥ IHERB

I dag har jeg fått flere pakker fra Iherb.

Og det er deres skyld, iallefall dere som blogger om alt dere  har kjøpt på Iherb ♥

Først var det noen som skrøt veldig av en håndkrem.  Og jeg gikk rett inn på ønskelista på Iherb og la den til. Det er så kjekt med iherb for der kan man legge til meter lange ønskelister. ( hvem kom med tipset?)

Etterpå kom Come Clean med kjempefin omtale om sunne solkremer. «ønskelista – igjen»

Skjønner det at jeg kjøpte en solkrem av et kjent merke på dagligvaren. Også skulle jeg smøre det i ansiktet og tilfeldigvis luktet jeg på det i det jeg skulle smøre det på.

Og det luktet skikkelig alkohol. Også begynte å lese på flaska og det var 17 forskjellige ingredienser, og alle navnene hadde minst 20 bokstaver i hver. Jeg kastet den, rett og slett. Og da var jeg innom bloggen Come Clean og fikk tips om disse flotte solkremene. Disse kan sikkert spises.

iherb produkter

Q10 –  » Q-10 er viktig for produksjon av energi og reproduksjon av celler i alle levende organismer. Dette vitaminlignende næringsstoffet spiller en sentral rolle i forhold til å beskytte celler mot ødeleggelse fra frie radikaler. Hjerte og karsystemet krever høye konsentrasjoner av Q-10 på grunn av stort behovet for energi. Etter hvert som vi eldes avtar imidlertid produksjonen av Q-10. Enkelte studier har antydet at redusert nivå av Q-10 kan bidra til aldring. Økt nivå av q-10 kan derimot medvirke til å forsinke aldringsprosessen »  (Kilde: urtesentret.no)

Jeg har tenkt en stund på at jeg burde begynt å ta Q10, jeg blir jo 40 år snart og aldringsprosessen har «så vidt begynt🙂

Brokkoli frø fikk jeg tips om at var veldig billig på iherb. Og det var det, jaggu🙂 Jeg driver å spirer, ikke jeg men frøene altså.

Også er det bloggen Hjertemat da. Tone, som er blogger`n heter hadde laget noe veldig flott noe ( sure fudge). Og i  den oppskriften var det granateple pulver i. Tenk det da, granateple i pulverform. Jeg ser uante muligheter her🙂                            » ønskelista igjen»

Magma Plus har jeg kjøpt før og det pga den inneholder så mange fine urter, greens osv. Også har den en god smak.     Takket være lakrisroten.

I`M IN HEAVEN

Og du, skulle du handle for første gang på Iherb.com så kan du legge til kode : LAP875

Da får du 5 dollar i rabatt.

10 kommentarer

Filed under iherb

10 responses to “I ♥ IHERB

  1. Da er vi to som har hentet pakke fra iHerb i dag. Har nettopp spiret brokolifrø som jeg kjøpte i København, og det gav mersmak, så neste iHerb skal inneholde de som du kjøpte🙂

    • Det er gøy å handle på iherb. Det er mye å velge mellom derfor må jeg legge til ting på ønskelista når jeg ser noe jeg vil ha.
      Ellers finner man det aldri igjen🙂

  2. Oioi, hva var det jeg hadde laget for noe flott da som du skal lage? Sure fudge? Eller seigmenn??🙂 Granateplepulver smaker jo nesten godteri i seg selv. Jeg synes det er kjempegodt å putte i juice, smoothies osv.

  3. Une

    Veldig gøy å se hva andre putter i «handleposen»🙂

  4. har de brokkolifrøene selv😉

  5. Hva bruker man brokkoli-spirer til? Blande i salat?

    • Jeg spiser brokkolispirer i salat eller ved siden av mat. De er proppfulle av næring. Ulempen er at de lukter litt stramt mens de spirer.
      Men det er kjempe godt og veldig sunt.

Legg igjen en kommentar

