FAT BOY

FAT BOY is in the house. Oh yes.

Neida, mannen min har ikke lagt på seg. Han er like slank som han alltid har vært🙂

Han kom med et ønske her om dagen. Han ønsket seg en gedigen sakko sekk.

Men ikke den fra 80`- tallet men av den nye typen. Firkantet og veldig stor.

Jeg vet at han ønsker seg en slik en men jeg syntes de er litt store, koster mye og veldig unyttige. Men så kom jeg på en ide.

Hvorfor ikke sy en selv?

Min mann og ♥12 åringen dro først til Stoff og Stil i Drammen. Og valget ble kongeblå bevernylon.

Og litervis med isopor kuler.

Her er vi igang.

 

Dette er 400 liter med isopor kuler og litt på gulvet.

Vi sydde også innmat/ fòr.

Som dere ser så er mannen i huset skikkelig i  sving. Og det var avtalen også. At jeg skulle hjelpe han. Og slik ble det.

Vi brukte ikke lang tid heller. Underkant en time. Ikke verst igrunn.

Sliter "litt" med å komme opp

Se såååå glad gutt🙂

Han, mannen altså er med på sykkel utflukter og da ser han for seg at han skal ha denne med på tur og misunne alle med den mega store FAT BOY`en sin🙂

3 kommentarer

Filed under Litt av hvert

3 responses to “FAT BOY

  1. Den ble veldig bra🙂 Fett :-)) Takk Aila.

  2. Tilbaketråkk: Mega stor “fat boy” « Pauladesign's Blogg

Legg igjen en kommentar

