Frokost prat

Jeg står jo tidlig opp hver dag og frokosten bærer ofte preg av dårlig tid/ trøtt/ gjør andre ting først ( les: pc).

Derfor tar jeg mine grønne drikker først. Det er for at kroppen er som en svamp sånn på morgenkvisten. Synd ikke hjernen er det også, tidlig på morgenen.

Jeg blander greens med eple juice for da drikker jeg den fort opp uten å grine på nesen.

Dette er mine greens

Jeg liker den for den har så mange fine urter også.

Deretter drikker jeg en smoothie av ymse slag. Det er ofte «vi» tar det man har. Og jeg har alltid mye av det meste.

Det går i frø, havre/ soya/ kosos melk, kokosfett osv

Men nå om dagen har jeg kjøpt et digert spann med gresk yoghurt.


Og da er det for meg å spise gresk yoghurt før den går ut på dato.

Så nå om dagen består min frokost av:

Gresk yoghurt

fløte ( etter tips fra http://www.kostdoktoren.se)

granateplepulver

knuste linfrø


Frokosten ser ikke kjempe innbydende ut men smaker faktisk himmelsk. Jeg gleder til frokost i det jeg våkner:-)

Yummi…….

Snart ferie heldigvis. Jeg gleder meg til det og for å ha sagt det så kommer jeg helt sikkert til å blogge litt i ferien også. Er litt inspirert av bloggen Sunnfamilie med reisebrev og mat.

Ellers hadde bloggen Heldigvis kjøpt Pukka te for en billig penge på denne nettsiden.

Jeg må stikke, skal på jobb ♥

Legg igjen en kommentar

Filed under Litt av hvert

Legg igjen en kommentar

