Ikke tenk så mye ♥

Noen ganger burde vi ikke tenke så mye.

Noen ganger burde vi bare la ting gå sin gang.

Ofte har vi innøvde fraser og det kan være greit innimellom

Men prøv å være ærlig mot deg selv og si høyt

JEG BLIR GLAD NÅR……………………..

JEG HAR GODT AV……………………..

JEG TRIVES MED………………………..

JEG SKULLE GJERNE………………………….

JEG ØNSKER…………………………….

JEG ER ………………………………….

……….men du må fylle inn svarene selv♥

Nå?

Hvordan gikk det?

Avsluttet du med JEG ER VAKKER ?

Det gjorde jeg og jeg smilte for meg selv da jeg sa det. Og jeg kikket meg i speilet etterpå og sa det en gang til.

Det føltes godt, prøv du også

4 kommentarer

Filed under Tips

4 responses to “Ikke tenk så mye ♥

  1. Denne likte jeg veldig godt. Takk🙂

  2. Denne var fin! Men av en eller annen grunn veldig vanskelig, det måtte fire forsøk til før jeg klarte å sette inn mine svar. Og jeg avsluttet med jeg er sliten, hehe. Mulig det er grunnen til at den var så vanskelig😉

Legg igjen en kommentar

