Oppskrift på en god LCHF rett

I går kom jeg på en sak. Jeg har en oppskrift inne i hodet mitt som jeg har brukt mange ganger. Og plutselig kom jeg på at den retten er fantastisk LCHF.

Jeg har servert denne retten som forrett og «ALLE» elsker den, her kommer oppskriften:

Du trenger følgende:

Og her kommer forklaringen:

° Ta en liten form og legg litt dill i bunnen.

° Skjær opp litt laks og legg oppå dillen.

° Slå et legg over det hele, plommen skal være hel.

° Da er det litt plass igjen og her skal fløten helles forsiktig over til formen er full.

° Deretter skal formen settes i vannbad( fyll vann i langpannen) i stekeovnene i ca 10- 12 minutter i 18o C°

Det beste av alt er du kan lage som mange du vil og det smaker himmelsk.

Og plommen kan være hard, smilende eller delvis bløt. Det bestemmer også du helt selv.

Mengden dill eller laks  regulerer du selv etter hvordan du liker det.

Jeg kom på at dette kan jo spises som frokost, lunsj, middag eller kvelds. Så det vil si at man kan spises alltid🙂

Bon Appétit

 

 

8 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

8 responses to “Oppskrift på en god LCHF rett

  1. Takk for at du deler🙂

  2. Dette skal absolutt testes:-) Takk for oppskrift.

  3. Tilbaketråkk: Tømme kjøleskap – lunsj | KROPP I BALANSE

  4. Tilbaketråkk: Tømme kjøleskap – lunsj | KROPP I BALANSE

Legg igjen en kommentar

