Spania i morgen

I dag, søndag er den store rydde/ pakke dagen. Jeg og ♥12 åringen drar til Spania i morgen fra Torp.

Det første jeg gjør om morgenen er å ta greens. Denne gang en ny type som Iherb har sendt meg » for free»

Thank you Abby Abanes from Iherb🙂

Det var veldig god smak (lime) på denne, så for alle nybegynnere i Greens verden så er denne å anbefale.

Jeg fikk flere ting også men tar det litt senere.

Ellers spiste jeg en skål med  kokt brokkoli og fløte til frokost. Som en suppe igrunn.

Og etter det var det bare å kaste seg over rydding og pakking.

Bøker må med,  disse kjøpte jeg i går:

 

Disse notat bøkene er kjøpt på Nille til kun 29.90,- De er kjempe søte og ♥12 åringens pakke liste er veldig søt.

Ellers har jeg kjøpt litt lektyre:

 

Atkins behøver jeg sikkert ikke si noe om.

Saras nøkkel har jeg blitt anbefalt av min svigermor.

Handler om Sara som gjemmer sin yngre bror i et skap og låser døren rett før de blir arrestert av det franske politi i 1942.
Jeg gleder meg til begge bøkene igrunn.

Vi skal også ha tømme kjøleskap lunsj med min stefar etterpå også.

Da blir det laks, egg, bacon og mer egg.

Jeg kommer til å blogge fra Spania. Så følg med de neste ukene også.

Sees ♥

 

 

 

6 kommentarer

Filed under Litt av hvert

6 responses to “Spania i morgen

  1. hanna

    Det blir gøy vettu

  2. Ha en riktig god tur. Her hjemme er det jo ikke mye som minner om sommer for tiden, iallefall ikke her på vestlandet. Her blir det vasket hver dag. Eller som vi pleier å si her, at da gud skapte vestlandet, sa han at dette var en så vakker plass at det måtte holdes rent og vaskes hver dag. Men halloooooo det er rent nok her nå altså……. Kose deg masse i sommer og sol.
    Men du hvordan får du inn de søte hjertene hele tiden?😉

    • De små hjertene ligger inne hos wordpress faktisk. Det er en kjempe lang liste over symboler som hjerter, kløver, spar og ruter osv.
      Men blogspot har vel ikke en slik greie mener jeg. Det eneste morsomme er at du kan endre skrift type til Webdings og der ligger det mange forskjellige symboler. Men ikke hjerter

      Så det er ikke myte at det regner mye på vestlandet🙂

Legg igjen en kommentar

