Tømme kjøleskap – lunsj

Her om dag postet jeg et innlegg om et LCHF rett som jeg har bare inne i hodet mitt (her).

Derfor som dere kan se i innlegget er at det er  meste bilder av oppskriften, det fordi det er bilder inne i hodet mitt også🙂

Men idag, dagen før vi drar til Spania måtte vi tømme kjøleskapet. Og min stefar ble bedt på herligheten.

Og jeg kom på en ny vri av den lchf retten jeg postet her om dagen.

Skåler med brokkoli og salt i bunnen

Dryss ferdigstekt bacon over

Slå 2 egg over. Plommene skal være hele

Hell over kremfløte og stek i vannbad

Og spis🙂

Denne gang sto de i ovnen litt lenge, for eggeplommene ble litt godt «kokt»

Men jeg liker det sånn.

De skal stå i ovnen i vannbad i ca 7-10 minutter.

Vi har pakket ned mitt speilreflekskamera så jeg måtte låne kameraet til min ♥12 åring og jeg ser at datoen er feil. Bildene er tatt i dag.

Reiiisefeber🙂

 

 

 

2 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

2 responses to “Tømme kjøleskap – lunsj

  1. God tur🙂

    Restematen så godt ut!🙂

Legg igjen en kommentar

