Almendras – leche en polvo ( Mandel melke pulver)

Første dag i Espania – Guardamar del Segura.

Alt vel. Turen med Ryan Air er unnagjort, billig men IKKE bra. Det er vel alle enige om. Det er et himla mas om bord.

Jeg prøvde å lese bok – Atkins faktisk. Men de skal jo selge alt mulig, også opplyser de over høyttaleren først hva de har i vognen sin før de tar runden. De nevner selvsagt prisen også.

Men jeg er en reser på å sove.

♥12åringen var veldig grei og dyttet til haken min slik at munnen lukket seg før hun tok bilde🙂

Ellers var det en trivelig tur.

Da vi landet i Spania var det varmt og godt. Vi handlet mat på vei hjem og koste oss med mat på verandaen.

Hoppet i bassenget, selv om det ikke er lov. I morgen skal jeg ta bilde av alle forbudt skiltene ved bassenget.

Det hadde vært mye lurere å hatt skilt over hva man kunne gjøre i /ved  bassenget🙂

Men vi har rukket en tur til byen på sykkel faktisk.

Og alle andre shopper smykker, sko og vesker. Men ikke Aila.

I boksen er det Mandel melke pulver. Det skal blandes ut med vann. Og det blir det mandelmelk.

I posen er det sesamfrø mel

I flasken er det blåbær juice

Og i posen er det Chia frø

Og dette betalte jeg 150.-( NOK)

Var igrunn fornøyd med handelen.

Jeg kjenner på meg at jeg må innom den butikken igjen🙂

 

6 kommentarer

Filed under Litt av hvert

6 responses to “Almendras – leche en polvo ( Mandel melke pulver)

  1. Det morsomste med Ryanair er fanfaren når man lander.
    Ha det fint i Spania, og kos deg med litt lavere priser🙂

  2. Buenos dias:-)) «Bedøvet» mor og søt jente på tur:-) Så smart det med mandelmelk pulver, hm…. har de det i Norge eller iherb tro? Ha en fantastisk uke i sommer og sol, nyt det og tin kroppene dere i sol og varme. Abrazos de:-))
    P.S. leverrens på geng her nå neste døgnet:-))

  3. Carita

    Spennende med mandelmelkpulver, skulle gjerne ha prøvd noe slikt🙂 Kanskje du skal åpne en nettbutikk med produkter fra spania😉 Håper dere får en fin ferie og take care!

Legg igjen en kommentar

