Reisebrev fra Spania

Hei igjen.

Nå skjønner jeg hvordan NSB har det.

For i dag, skulle vi ta et sånt «bytog» som kjører  i byen slik at vi turister kan få sett oss rundt.

Og det ikke lang tid så var det full stopp for toget.

Det var ikke morsomt for «konduktøren» å reparere toget midt i ei trafikkert vei og med sure kunder. Problemas, problemas ropte han hele tiden.

Hvorfor sier ikke bare NSB – Problemas, problemas.

 

Da hadde jo kundene skjønt at det var noe galt med toget.

Men uansett, det ble ikke mer tog på oss den dagen.

Vi får heller prøve igjen en annen dag, etter at vi har vært rundt hele byen til fots🙂

Ellers skal jeg innom helsekost butikken i morgen igjen. Jeg så de hadde Maca pulver, må sjekke hva prisen er.

Jeg måtte bare sjekke bloggen til Mjuuugly først for å lese om Maca pulver. Kanskje noen vil ha noe fra Spania, vi kjører bil hjem igjen. Jeg kan komme med en prisliste, om noen dager🙂

Ellers har vi det kjempe fint.

Jeg lovet forresten et bilde av forbudt veggen ved bassenget der vi bor:

Festlig igrunn.

Det er lov å svømme tror jeg🙂

2 kommentarer

Filed under Litt av hvert

2 responses to “Reisebrev fra Spania

  1. Så godt at det er lov til å bade da:-)) Det er ikke mulig, eller….. jo det er jo det.

Legg igjen en kommentar

