Frokost i Spania

Jeg har jo kjøpt Chia frø på helsekost butikken her i Spania ( 250 gr – 40 Nkr)
Og heldigvis hadde Anita på Superlivsstil akkurat lagt ut et innlegg om chia frø.

Men det så jeg ikke, før jeg hadde laget denne frokosten.

Innhold :

mandelmelke pulveret – fungerte kjempe bra og smakte godt

knuste linfrø

chiafrø og


Denne morgen drikken smakte godt og jeg ble god og mett.
Merket at chia frøene gjorde drikken tykkere.
Men i morgen skal jeg smake på Chia pudding som Anita på Superlivsstil har postet et innlegg om.

Ellers vil jeg bare si :

« jeg vil ha ønske meg en sånn pc skjerm»

Ok, et ønske etter Dehydrator, Henning ( husband ).

Og været, folkens:

5 kommentarer

Filed under Litt av hvert

5 responses to “Frokost i Spania

  1. He,he ja Henning….. hørte du det. Ønske, ønske:-))) Kjekt å være på storskjerm:-)) Jeg har aldri smakt chia frø, kanskje noe jeg bør teste? Men får vel vente med det nå da jeg starter med Atkins Indoksjon fra mandag:-)) Fortsatt god ferie.

    • Ja det så jeg at du skulle starte med. Jeg har kjøpt boken jeg og. Har tenkt å komme igang med induksjon fasen snart. Må vel vente til etter ferien kanskje 🙂
      Chia frø bør du teste. Veldig sunt og de smaker godt også.

  2. Ser vi har de samme ønskene for livet, sol, dehydrator og storskjerm. Storskjermen kan jeg bytte i mer sol, hvis mulig…
    Klarer du å holde deg til ditt supersunne hjemmekosthold når du er på ferie? Det ser ut til at du fant en fin butikk.
    Jeg har blitt nødt å slurve og sliter nå med luft, sauebæsj, kviser og hodepine. Det er ikke helt lett dette 🙂

  3. Inger

    Spennende å se at du får tak i chiafrø i spania.
    Jeg flytter til spania i august, blir der et år.
    Er så spent på hvordan det blir med supermat der.
    Men håper det går greit å bestille fra iherb.

    • Så spennende at du flytter til Spania. Hvor?
      Det er er flotte helsekost produkter på store supermarkeder.
      Og der hvor vi er det 2 stk flotte helsekost butikker.
      Du får helt sikkert bestilt fra iherb til Spania også 🙂

Legg igjen en kommentar

