Wayne Rooney VS Jo Nesbø

I dag har vi vært på et badeland. Jeg må innrømme at jeg er ikke glad i badeland, har aldri vært det heller. Men jeg blir med og «holder fortet»

♥12 åringen og mannen min løper rundt mens jeg passer på solsenger, kamera, penger osv.

Jeg har god tid til å kikke på folk. Uten å være håpløs forutinntatt så er det lett å se hvor folk kommer fra🙂

» Alle» de engelske ligner på

Ikke akkurat helt sånn som han, men litt kanskje…….

«Alle » de tyske ligner

Ok, de ligner ikke helt på han heller men de har t-shirt mer flagg på og snakker veldig høyt på tysk🙂

Og alle nordmenn…..

.

.

tam, tam, tam

trommevirvel

.

.

De leser Jo Nesbø. Det kryr av nordmenn som leser seg opp på Jo Nesbø.

Jeg så det først på flyet til Alicante. Det var minst 10 stk som hadde en Jo Nesbø bok i hånda. Jeg kunne ikke gå rundt i flyet å telle men bare rundt meg der jeg satt så var det ca 10 stk. Og nå ser jeg det her, i Spania. Ved bassenget, på stranden, på kafeèn, igrunn overalt. Om 9 måneder er det mange nyfødte som får navnet Harry.

Men jeg leser Atkins, jeg. Jeg leser meg opp på Atkins. Litt forskjell, men like spennende.

Jeg har funnet ut hvem som er skurken, karbohydratene…….

Jeg har også fått smaken på brus igjen, her i syden varmen. Skumle saker det der med brus.

Og da kan jeg jeg jo ikke sitte med Atkins boka i den ene hånda og brus i den andre.

Atkins boka ser slik at akkurat nå. Jeg er ikke flau…….

Fort over på noe annet…….

Mens jeg iakttok tyskere, engelskmenn og nordmenn fikk jeg besøk av en artig skrue

Beklager dårlig bildekvalitet. Men jeg måtte jo følge med på hvor den var mens jeg tok bildet.

Sees igjen

 

 

4 kommentarer

Filed under Litt av hvert

4 responses to “Wayne Rooney VS Jo Nesbø

  1. Føler meg veldig truffet, har lest Jo Nesbø i sommer, og ja, på fly og flyplass også….
    Enig med dine andre observasjoner🙂

    Fortsatt god sommer!

  2. Hei igjen! Jeg jobber med å få inn dehydrator som bestillingsvare. Håper det går i boks så da er det veldig kjekt om du handler den gjennom meg. Har lyst på en selv, men har virkelig ikke plass på kjøkkenet…😉

Legg igjen en kommentar

