Storshopping i sportsbutikken i Spania

Det hele startet med at min mann kjøpte et

Armbånd Holdere iPhone 3G/S

iPhone armbind som man bruker å ha telefonen i  når man trener.

Jeg skjønte ikke helt hva han tenkte på, eller jeg skjønte vel hva han tenkte på. Han tenkte vel at jeg skulle trene mer.

Men jeg fikk ei natt å tenke på + at vi var innom en gedigen sportsbutikk, så gikk jeg spinnvill.

Det ble:

4 stk t-shirt – slike som transporterer bort varme og svette ( leste bruksanvisningen )

1 stk rosa singlet

2 par form sydde sokker

1 par sorte joggesko

1 stk liten / mini sekk

3 poser protein pulver

1 stk hvit sport BH

1 stk trenings bukse ( very tight🙂 )

1 lilla håndkle – mikrofiber- veldig god oppsugings evne ( lest bruksanvisning igjen)

Det blir 15 ting det. Familien er i sjokk over at mamma kjøpte så mye til seg på en gang ( positivt ment fra deres side)

Og det morsomste, bortsett fra at jeg har fått masse nytt trenings tøy er at jeg betalte

bare 650.- Norske kroner for alt sammen. Flott ikke sant?

Så nå skal det trenes, etter ferien vel og merke🙂

Neida, skal vel prøve litt her i Spania også.

Etter at solen har gått ned………..

 

2 kommentarer

Filed under Litt av hvert

2 responses to “Storshopping i sportsbutikken i Spania

  1. Kjekt å shoppe når en nesten «får» penger igjen:-)) Du fikk da utrolig mye for pengene. Freshe farger som jeg også liker:-)) Dette skal du nok få slitt ut til neste sommer:-))

    • Det er gøy å shoppe med slike priser.
      6 euro for t-shirt er helt ok.
      Jeg har handlet både til mann og barn. Danse sko til 12 åringen er alltid » poppis »🙂

Legg igjen en kommentar

