10 kg igjen………

I dag har jeg fått testet min nye pulsklokke.

Eller, jeg testen den i går kveld også. Da var vi en tur i byen og da fant jeg ut å være på kafè var svært avslappende🙂

Du vil sikkert mene at det vet jo alle, men jeg fikk det bekreftet via puls klokken min. Hvile pulsen var svært lav.

» Aila, har du på deg puls belte under kjolen?»  og » passer det med en stor pulsklokke til fin kjole à ?»  sa min mann.

Og jeg sa JA på begge spørsmålene.

Men i dag : Dagen outfit

Nytt treningstøy. Og ny pulsklokke. Og morgen tryne ( ja det er tidlig).

Jeg trimmet i en time og pulsen lå på ca 70 % av maks puls. Nå merket jeg at pulsen gikk opp da jeg skrev det. For nå følte jeg meg som de andre pulsklokke folkene. De prater slik. » Jeg trente med en puls på 80% av maks puls»

Som dere ser så har jeg noen kilo rundt magen som skal bort. Men det var verre før. Jeg har gått ned 12-15 kilo siden januar pga lavkarbo. Og de siste 10 kiloene skal av nå, med nye klær, ny pulsklokke og lavkarbo selvsagt. Jeg tror pulsklokke gjør susen🙂

Jeg er ikke flink nok til å spise / drikke lavkarbo holdig mat🙂 ( viktig med positiv innstilling)

Men uansett flink eller ikke, man kan alltid bli bedre.

Jeg skal si at jeg er fornøyd med frokosten min her i Spania. Jeg får vært på toalettet ordentlig flere ganger om dagen og det er viktig. Det er viktig å ha en glad tarm🙂

Ha en glad tarm dag……

4 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

4 responses to “10 kg igjen………

  1. Dette tar jo helt av, du kommer til å løpe av deg de kiloene så raskt som bare det med den klokken🙂
    Sliter litt med «ferietarm», men i dag har jeg første dag hjemme etter ferien, og har bare drukket grønnsaksjuice, så nå skal det bli andre boller.
    Fortsatt god ferie!

  2. Inger

    Hei på deg. Ser at du fortsatt er i spania.
    Jeg og familien reiser til alicante i aug og blir der et år.
    Hva slags trening har du der i varmen?
    Jeg er så redd for at jeg ikke skal orke turene mine når det blir for varmt..
    Så flink du er som har gått ned så mye.
    Synes kroppen min tviholder på kiloene, selv om jeg spiser kjempesunt.

    • Om sommeren når det er så varmt så burde mesteparten av trenings aktivitetene foregå før kl 10 og etter kl 18/19.00
      Men høst, vinter og vår blir det sikkert fint hele tiden. Så spennende at dere skal bo i Alicante i ett år.
      Ja jeg er fornøyd med meg selv ang vekt nedgang. De siste 10 kg må jeg nok jobbe litt mer med. Jeg er til tider ikke flink nok.
      Jeg beveger meg for lite, til tider, spiser for mye karbohydrater, til tider.
      Men jeg har forbedringspotensiale🙂
      Men husk det at selv om noen sier at maten er sunn er det ikke sikkert at den er sunn for deg. Og en annen ting om man sliter med betennelser og andre diffuse plager så kan de hemme fettforbrenning og vektnedgang.
      Uansett det er kjedelig når man føler at man gjør alt riktig og enda skjer det ikke noe nevne verdig. Lykke til med🙂

Legg igjen en kommentar

