Lunsj LCHF

Her sitter vi og venter på paraden som vi så på i går.

De som hadde de flotteste kostymene var nok denne gruppen. De er «the bad one, The Moros. (Maurene)

Bare se på bloddråpene hvor de er brodert inn i kappene og hjelmene.

Men uansett var det mange flotte kostymer. Veldig detaljrike. Ingenting var overlatt til tilfeldighetene.

Noe annet som ikke er overlatt tilfeldighetene var dagens lunsj som vi spiste på verandaen.

 

Nydelige  kjøpe kjøttboller ( ikke ferdig stekt) av svin og krydder, rukkola salat, tomat og champion.

Stekt i ekte smør🙂

Jeg kjenner kroppen blir så mye gladere uten sukker og hvetemel. Kjenner at murringen jeg har i kroppen blir borte  når jeg spiser LCHF mat.

2 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF, Litt av hvert

2 responses to “Lunsj LCHF

  1. Ser godt ut!!🙂
    Når begynte du foresten å spise lavkarbo?

    • Jeg kjøpte Frisk med Lavkarbo 12 januar 2011🙂 og startet med å spise lavkarbo rundt den tiden.
      Også kjøpte jeg Atkins boka nå rett før ferien. Jeg trodde igrunn Atkins var veldig ekstrem men etter å ha lest den så ser jeg jo at
      all lavkarbo er bygget på hans teorier.

Legg igjen en kommentar

