13 års bryllupsdag i dag

Tro det eller ei, vi har vært gift i 13 år i dag.

Og  jeg har kjøpt en gave til min mann

Nei nei feil bilde igjen.

Sorry Henning

.

.

.

.

.

.

.

En stein med nøkkelring på ……. eller nøkkelring med stein på? Jeg velger den første versjonen.

Jeg er opptatt av at ting ikke skal koste så mye men heller ha en betydning.

Den er blitt laget her i Guardamar i Spania og kostet 1 euro men jeg betalte 2 euro fordi den ble så fin 🙂

Og natt da vi la oss så gratulerte min mann meg med bryllupsdagen og lurte på om han hadde noen forbedring poteniale som jeg ville komme med og jeg svarte:

» Ikke noe spesielt jeg ville forbedre, vi er i en god stim»

Og så kastet han seg over på sin side og ble helt stille, og jeg måtte spørre om han ikke syntes vi var i en god stim?

( veldig romantisk av meg: » god stim»)

Og da svarte han » jeg vet ikke»

Og etter litt kom det frem at han ikke var helt sikker på om » god stim» var positivt eller negativt fra min side

for han tenkte på

Nemo filmen og Doris  som sier » fortsett og svømme, fortsett og svømme»

Men jeg måtte berolige han med at «god stim» var i positiv betydning 🙂

Jeg har blitt lovet god mat og champagne til lunsj i dag. Gleder meg allerede

6 kommentarer

Filed under Tips

6 responses to “13 års bryllupsdag i dag

  1. Gratulere så mye med dagen:-)) Knib

  2. Gratulerer så mye 😀

  3. Gratulerer med dagen! Høres ut som dere går for 13 nye år uten å blunke, og det er jo bra.

Legg igjen en kommentar

