Lavkarbo i bilen

Vi ankom i går Andorra og fant rom på første og beste hotell (60€ pr rom). Og damen i resepsjonen opplyste at det var med frokost. Ja, ja tenkte jeg. Frokost..hm. Det har jeg opplevd før, frokost altså. Og jeg ble ikke sjokkert da vi ble servert DETTE:

Men det jeg har jo laget noen fantastisk flotte rundstykker. Se her. Og jeg er ikke flau så de kom frem på asjetten min.

Valnøttene kom skikkelig til syne da jeg delte rundstykkene i to.

Og et godt smør på så er det en fullverdig frokost. Jeg ble god og mett.

Jeg droppet frokost desserten også.

I hovedstaden Andorra la Vella var det masse butikker. Som Tine sier: Hele byen ser ut som en mega stor Taxfree butikk. Og for meg som  er en svoren H & M fan var det litt i det dyreste laget, selv om de dyre butikkene var billige. Uansett, det var for dyrt for meg. Men mannen min kjøpte seg et action kamera ( gopro.com ) som han skal ha når han sykler og står på ski. Og det sparte han 2000.- på. Ikke verst, vi kjøper oss rike🙂 Ellers må jeg si at Andorra var et fantastisk lite land med masse natur.

Ellers har vi kjørt en god del idag også, vi har jo enda et stykke igjen til vi når moder landet vårt.

Mat i bilen kjenner jo alle til, her er min mat.

Her spiser jeg mini salami pølser og mine fantastiske rundstykker ( igjen) mens jeg leser kart.

Vi har jo GPS, men jeg har funnet ut at jeg er like viktig eller viktigere  GPS `en.

Jeg passer på at GPS `en sier i fra på riktig sted  :-)

Vi har nå stoppet i Limoges i Frankrike. Og skal ha noen timer på øyet og turen går videre til Paris.

Vi bor på et superbillig hotell som heter F1. (35 € pr rom)

Paris Disneyland…..Hjelp.

 

3 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

3 responses to “Lavkarbo i bilen

  1. Det er så lurt med egen mat🙂

  2. Magnificent goods from you, man. I’ve understand your
    stuff previous to and you are just too wonderful.
    I actually like what you have acquired here, really like what you’re saying and the way in which you say it.

    You make it entertaining and you still care for to keep it sensible.
    I can not wait to read far more from you. This is really a wonderful web site.

Legg igjen en kommentar

