Sjokoladebar

Jeg har en stund kikket etter små silikon former som er formet som en » bar » . Ikke en bar, bar. Men en sjokoladebar eller energibar.

Og på min reise denne sommeren gjennom Europa  har jeg kikket rundt. Se hva jeg har funnet:

Jeg er svært fornøyd med innkjøpet av denne røde formen. For de er dype og akkurat passe store.

For jeg fant en annen som jeg kjøpte aller først, og den er ikke så dype. Men fin like vel.

Så nå er høst geskjeften allerede i boks🙂 Jeg skal lage meg diverse barer  og teste ut litt av hvert.

Jeg har kjøpt litt annet småtterier også

Vanilje Bourbon ( På 1800-tallet startet franskmenn dyrking av Bourbon-vanilje på Réunion, den gang kjent som Bourbon-øyene, og derav navnet. Dette er den vanligste vaniljen og er den som dyrkes alle steder utenom Tahiti.
Bourbonvaniljen har den utpregete vaniljesmaken vi alle kjenner: dyp, rik, mild og forførende. Vaniljen som dyrkes i Mexico har sterkere og mer krydret smak selv om den er samme art. Dette kommer av klima og jordsmonn).

Stevia  boksen har en liten og hendig størrelse.

I dag er det Disney Land. Det blir mange timer med fart og moro🙂

 

Legg igjen en kommentar

Filed under Litt av hvert

Legg igjen en kommentar

