Deilige København

Fredag var jeg en HEL dag på Disney land i Paris.

Tina, blir det feil av meg å legge alle gå minuttene i minuttbanken min? Det blir 900 minutter det, men ♥12 åringen mener jeg må trekke fra toalett besøk, vente i kø, spise pause. Kan hende ♥12 åringen har rett 🙂 Men hva med 210 minutter da er jeg i mål i juli mnd?

Men i dag er det August. Nye muligheter. Og vi er Danmarks hjerte, København. En fantastisk by. Vi kom i går ettermiddag og gikk en kjempe lang tur i sentrum og det er «himla» mye folk her.

Vi kom i snakk med et par fra Australia og de ble forferdet da vi sa vi var fra Norge og kondolerte oss ang tragedien på Utøya og Oslo. Det var en hyggelig gest syntes jeg.

( Paul Gustave Fischer  – Guards marching down Strøget)

Jeg skal ihvertfall bevege meg mye rundt i Strøget i dag. Men jeg liker best, alle de små gatene utenfor som inneholder

masse spennende butikker. » Det blir sjov»

Noe annet som var «sjov» , at jeg fikk kjøpt 1 kg mandelmel for kun 42.- i Frankrike.

Sånne priser skulle det vært i Norge:-)

6 kommentarer

Filed under Litt av hvert

6 responses to “Deilige København

  1. Gratulere med full konto på minuttbanken, ( klapper) Du har vært superflink selv om du har vært opptatt med ferie. Jeg nådde ikke i mål, men ble satt ut av sykdom:-( er nå snart fit for figth igjen:-)) Ny måned nye muligheter:-)) Idag er jeg igang igjen med Atkins Induksjon;-)) Kose dere masse i København, en nydelig by med mange superkoselige små butikker til å handle i:-)) Ha en nydelig ferie videre:-))

  2. Du vet at verdens beste rawfood kafe ligger i Pilestrede? http://www.42raw.com/
    Anbefales på det sterkeste 🙂

  3. Ele

    Elsker København:) Masse spennende butikker og rå mat spisesteder :))))))

Legg igjen en kommentar

