Hjemmelaget spa

Hei, idag skal jeg være gjeste blogger hos mamma. Jeg  heter Hanna, jeg er da datteren til kroppibalanse, som mamma kaller meg ♥12åringen det er da altså meg  :-)  Jeg har lånt ny bok på biblioteket som heter «HUD» av Vendela Maria Kirsebom.      Jeg skulle egentlig ha Beauty Bible av Vendela, men den hadde de ikke.

Etter at jeg hadde lest mye litt,så da ville jeg prøve på mamma. Her Kommer steg for steg hvordan jeg gjorde mamma sin hud myk.

  1. Først så vasket jeg ansiktet til mamma med litt kaldt vann, bare for å fukte huden hennes. Hele tiden har hun agurk skiver på øynene.

2.Lagde jeg en maske av guacmole og 85%  smeltet sjokolade og sist men ikke minst sitron saft. Den så sånn ut

Den ser veldig ekkel, den luktet ekkelt. (Mamma vet ikke hva det er i den, og hun har ikke sett innlegget før jeg legger det ut)

3.Hadde jeg varmt vann på en klut og fjernet masken

4. Etter det hadde jeg en krem som heter Perfekt Clean fra Loreal Paris

5. Jeg tok også på en Double lifting under øynene

6.Etter litt tok jeg kremene av med en varm klut

7.Jeg tok litt body lotion på bena og body scrub på føttene

8. Da var jeg  ferdig da  var det bare å vaske av body scruben av

Da vil jeg bare si takk for meg ♥

7 kommentarer

Filed under Tips

7 responses to “Hjemmelaget spa

  1. Min datter er bare 6 uker – men jeg ønsker at hun skal bli som du når hun blir 12 år!!🙂 Hjemmespa høres veldig fint ut!🙂

  2. Kor kjekt å bli kjent med «12 åringen», og for en flink jente. Sånn spa ønsker jeg meg også🙂 Skal tilbringe neste lørdag i spa`en på hotell Alexandria, men det kan jo ikke sammenlignes med behandlingen du fikk🙂

  3. Betina

    Hei
    Gleder meg over å følge bloggen din:
    Kakene ser veldig gode ut, men min erfaring når jeg har brukt sukrin er at det blir en «isete» smak. Får dere det også?

    • Hyggelig at du fant bloggen min
      Jeg er helt enig med deg at man får en litt kald smak i munnen. Men jeg begynner å venne meg til det nå.
      Men om man bruker sukrin og og stevia sammen blir det bedre. Jeg syntes det fungerte fint på denne oppskriften🙂

  4. Pia

    Så flink du er! Sikkert godt for mamma med SPA!

Legg igjen en kommentar

