Lørdag formiddag og masse «nye» bøker

I går, etter at lavkarbo kakene Sarah Bernhardt var kommet ut av ovnen så tok vi en tur på byens bibliotek.

Visste du at Horten bibliotek låner ut mest bøker i landet i forhold til innbyggertallet?

Men det kan hende at jeg er med på heve snittet. Jeg støvsuger hyllene noen ganger.

Jeg tok med disse bøkene i går:

Igjen…..jeg låner den alltid når den er inne. Ikke det at jeg kikker etter den men står den der så tar jeg den med.

Denne boken er helt ny for meg, jeg har sett den i bokhandelen. Har bladd litt i den og den ser helt ok ut.

Denne boka lånte jeg pga forfatteren. Jeg trodde hun var  inne på lavkarbo men jeg tok visst litt feil.

Boka ser innbydende ut, men  ikke så spennende inni

Denne boken har jeg ikke lest ennå så det var vel på tide 🙂

En Atkins bok jeg ikke har sett før


En bok som definitivt sto i feil hylle. Den hadde ikke noe med faste som i faste som jeg tenker på. Den handlet mer om Bibelsk faste.

Et hefte med spiral rygg. Absolutt en fin bok

Men så kom jeg over en gammel bok fra 1974 om spirer. Og den var spennende, nå er det snart på tide å spire igjen folkens

Jeg skal spire litt i dag. Og det er Chia frø som skal til pers. Det sto om det i boka og Chia frø skal spires som Karse frø.

På bomull eller et papir håndkle. Også skal de ikke skylles, men dusjes.

Kommer tilbake med mer spiring i helgen 🙂

Og ♥12 åringen er jo mer interessert i makeup og hudpleie noe jeg fikk erfare i går. Se her

Jeg skal i 40 års lag i dag, til Renathe. Og det blir kjempe gøy.

Ha en flott lørdag ,folkens ♥

2 kommentarer

Filed under Litt av hvert, Tips

2 responses to “Lørdag formiddag og masse «nye» bøker

  1. Gleder meg til bilder av chiafrø som spires 🙂

Legg igjen en kommentar

