Grusomt gode «snurrings» til lunsj

I går lagde jeg flotte lavkarbo rundstykker. Se oppskriften her.

Jeg har brukt samme oppskrift her.

Jeg kjevlet ut deigen

Her kan man velge helt selv hva slags fyll man vil ha. Jeg valgte gulost og skinke med et dryss av krydder.

Men hva med taco eller pizza snurrings?

Viktig å bruke bakemiksen på bordet også slik at du unngår at den sitter fast.

De er fantastisk gode og de har svært lite karbohydrater. Jeg tror nesten at de skylder karbohydrater.

Det på grunn av høyt fiber innhold.

Her er de dandert sammen med Chia spirer. Les mer om det her.

Akk så sunt. Som andre ville sagt, grusomt sunt🙂

 

15 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF

15 responses to “Grusomt gode «snurrings» til lunsj

  1. Yummi, yummi dette så godt ut:-)

  2. Ele

    Nam. Får lyst på🙂

  3. Tilbaketråkk: Lavkarbo/ LCHF hos meg | KROPP I BALANSE

  4. De så snaks ut! Men kanskje ikke like snask uten ost?…

  5. Nå står det et brett med snurrings i ovnen. Men vil bare gi et lite tips når det gjelder å kjevle ut. Jeg drysset litt bakemiks på et bakepapir hadde på deigen drysset på litt bakemiks, la over et bakepapir og kjevlet ivei, tok bort det øverste bakepapiret, hadde så på ost og skinke + oregano rullet sammen med hjelp av det underste bakepapiret, wola….. fine snurringser. dette skal bli min frokost og lunsj i morgen:-))

    • Da var disse testet:-) Ble litt tørre synes jeg, kanskje jeg må ha mer ost inni neste gang, men absolutt gode. Fikk litt sånt god gammeldags kneipbrød følelse med ost og skinke:-)) Men du hvor mektige de var phu….. Hadde rigget meg til med 2 stk og en kopp kaffe med fløte. Måtte gi meg etter at den ene var spist opp:-)

      • De er kjempe mektige.
        Jeg hadde de med på jobb som lunsj og ettermiddags mat. Orket bare halvparten av dem jeg hadde meg.
        De er ihvertfall tørre etter noen dager🙂 Enda de hadde ligget i en tett boks

    • Så smart.
      Det skal jeg gjøre neste gang🙂

  6. camillacfuglesang

    nam nam kjempe bra ide🙂

  7. camillacfuglesang

    nam nam det så godt ut🙂 å en veldig god ide😉

Legg igjen en kommentar

