Pimp my caravan

Jeg blir så inspirert av bilder.

Bilder, som folk har lagt ut på world wide web.

Se på disse bildene:

( Klikk på bildene så ser dere flere flotte bilder )

Her er enda en

Nå lurer sikkert noen på hvor jeg vil med dette.
Joda det skal jeg fortelle nå.
Vi har kjøpt en campingvogn fra 1984 til 9000.-

Denne campingvogna kjøpte vi på fredag. Og i dag lørdag var vi full sving med å tømme den.

Og i dag har malt og malt og atter malt. HVIT

Alt skal bli hvitt.

Det blir så artig. Jeg kommer nok til å legge ut bilder under » Pimp my caravan» heretter.

Følg med ♥

12 kommentarer

Filed under Pimp my caravan

12 responses to “Pimp my caravan

  1. Kult🙂 Gleder meg til å se fortsettelsen🙂 Var litt artig å se en Kip igjen, hadde en 8,5 meter en gang i tiden, akkurat maken til denne🙂

  2. Så stilig, gleder meg til å se det ferdige resultatet:-) Vi snuser på bobil, men klarer ikke helt å bestemme oss hvilken og hvordan, ja du vet familiediskusjoner:-) om alt og ingenting.

    • her hjemme er det mer sånn:
      Mannen: Hva med om vi kjøper campingvogn
      Jeg: Hva, campingvogn? Ok, men ikke en dyr. Gidder ikke ha dårlig samvittighet om vi ikke bruker den
      Mannen: Jeg vet du mener det. Jeg har sett på en til 9000,- og har snakket med eieren og jeg kan hente den på fredag. Er det OK?
      Jeg: Ok
      Vi er ganske enkle🙂

      • Hadde nok sagt det jeg også om han hadde holdt seg i samme prisklasse som din mann:-.)) Men du kan + på 2 nuller på det dere ga for vogna deres. Jeg mener det er for dyrt og altfor mange penger på en slik dupeditte som jeg kaller det. Så det er der vi diskuterer:-)) Men i all vennskapelighet altså. Å jeg pleier å få viljen min:-))))) He,he kvinnelist.

      • Jeg er helt enig med deg. Bobil er fryktelig dyrt🙂
        Det var prisen som var det avgjørende her i gården.

  3. Slitan, er litt misunnelig. Jeg har en kusine med gode erfaringer, sjekk ut siden hennes: http://www.lises.net/blogg/?cat=403

  4. Une

    Gleder meg til å se bilder! Likte for øvrig godt den med sjakkrutete gulv🙂

  5. Vi har pusset opp en campingvogn til festival vi😀
    http://nycampingvogn.blogg.no/

    • Du, vet du hva. Jeg kikket på din side mange ganger FØR vi begynte med å pusse opp vår vogn. Men deres er jo hakket finere enn vår🙂
      Veldig flott vogn dere har🙂

Legg igjen en kommentar

