LAVKARBO / LCHF hurtig suppe

Selv om jeg pusser opp campingvogn så må jeg jo spise. Se flere innlegg om opppussing av campingvogn.

På lørdag grillet vi lam og jeg spiste blomkål ved siden av. Sausen lagde jeg av nystekt kantarell og fløte.

Det var kjempe godt. Og jeg kokte et helt blomkålhode og resten av blomkålen la jeg i kjøleskapet.

Og til middag i dag lagde jeg men en fantastisk god suppe.

Det var restene av blomkål som var ferdig kokt.

La det i en kjele og helte kremfløte over.

Og her kommer det som gjorde den gode smaken.

TINE Kremost Tzatziki TINE Kremost Tzatziki

Noen spiseskjeer med kremost fra Tine.

Og alt fikk et oppkok.

En fantastisk god suppe.

Veldig mettende og veldig lavkarbo/ lchf

Legg igjen en kommentar

Filed under Lavkarbo og LCHF

Legg igjen en kommentar

