Norgeskart på skapdørene

Jeg elsker kart. Jeg har verdenskart, Norges kart, Europa kart, Spania kart.

Til og med kart over menneske kroppen som henger på soverommet.

Nå som jeg holder på med opppussing av gammel campingvogn så må jeg ha med kart.

Overskapene blir kledd i med kart. Denne gang Norges kart.

Nå venter jeg bare på at kartene skal tørke slik at luft boblene skal rette seg ut.

Det ser ikke helt bra ut dette her. Men da jeg la kartene på skapdørene så var alt glatt og fint også kom plutselig boblene.

Det var brune håndtak og de har nå fått fin rød farge. Samme farge som hoved veiene rundt om Norge.

Etterpå skal alt få noen strøk med klar lakk og da blir alt så fint.

Stilen i campingvogna skal bli stjerner og striper i rødt og blått.

Hva heter den stilen? New Hampshire style?

 

 

10 kommentarer

Filed under Pimp my caravan

10 responses to “Norgeskart på skapdørene

  1. Gleder meg til bilder av ferdigoppusset campingvogn!🙂

  2. Oisann – en artig idè🙂 Gleder meg til å sjå resultatet🙂

  3. Stilig😀 Ser så morsomt ut å pusse opp campingvogn!!!

    • Det er ganske morsomt faktisk. Foreløpig går alt etter planen🙂
      Det har ikke dukket opp noe hinder. Mannen sliter litt med kjøleskapet og gass komfyren.
      Men han får det sikkert til🙂

  4. Den blir fin, stilen heter New England🙂 he he. Bare spør meg.

Legg igjen en kommentar

