Litt av hvert ♥

Campingvogn prosjektet går sin gang. Alt er malt med flere strøk med hvit maling.

Mannen har malt benke plater og bord med blå bengalack. Det blir så fint.

Skapdørene som er dekorert med kart er hengt opp.

I morgen skal vi feire min lillebror sin bursdag. Han fylte 34 år i går.

Og på lørdag skal vi på Stoff og Stil i Drammen for å kjøpe stoff til sittegruppa og gardiner.

Det blir snart nye bilder ♥

Jeg jobbet sent i dag, og på vei hjem satt jeg på bussen og spiste

og

Små cherry tomater.

Jeg tror noen på bussen syntes jeg hadde litt rar form for «matpakke»

Men jeg bryr meg ikke🙂

Godt var det ♥

Legg igjen en kommentar

Filed under Litt av hvert, Pimp my caravan

Legg igjen en kommentar

