I ♥ vine

I helgen har det blitt litt mye vin – igjen🙂

Rødvin og gresk Retsina på hver sin dag.

Men maten har vært ihvertfall innenfor lavkarbo sjangeren.

På fredag fikk jeg servert sjømat spyd og deilig kjøtt med fløtegrønnsaker i form og vin.

På lørdag fikk jeg servert deilig oksekjøtt med masse grønnsaker og vin.

Men i dag er det mandag og nye muligheter ♥

Jeg spiste en god kyllingsalat med ruccola, fetaost og oliven til frokost.

Kylling til lunsj og litt mer salat.

Middagen besto av kokt brokkoli, bacon og fløte.

Og denne gangen uten vin🙂

Også skjer det så mye akkurat nå. Jeg har søkt på ny jobb og den ble «jaggu» min. Den nye jobben altså.

Og campingvogna blir bare såååå fin. Vi lagde nye sitteputer i helgen og vi fant ut at vi var litt dårlig i hode regning.

For det ble for lite stoff. Hele 2 meter.  Derfor ingen bilde ennå.

Men noen dager til så blir det stor bilde serie ♥

Legg igjen en kommentar

Filed under Litt av hvert, Pimp my caravan

Legg igjen en kommentar

