Snik titt

Nå kommer det noen bilder fra campingvogna som vi har pusset opp på en uke.

En Kip fra 1984 produsert i Nederland.

Dette er et FØR bilde.

Ups, feil bilde. Dette er fra Euro Disney og vogna til Indiana Jones🙂

Her kommer riktig bilde.

Dette er bassenget. Ikke så stort men veeeldig dypt.

.

.

Nei da det er gulvet. Stue gulvet faktisk.

Her har har vi malt gulvet. Meningen var å kjøpe nytt belegg men fant ut at vi skulle gjøre dette så billig som mulig og da ble maling som vi hadde fra før en god ide.

Ellers har vi kastet  de gamle rygg putene og det skal komme flere sofaputer til ryggen i stedet. Det gjør vogna litt mer luftig syntes jeg.

Det blir en festivalvogn som ikke skal på mange festivaler.

Men noe er jeg opptatt av. At ting matcher. Og jeg har letet lenge etter boller som fungerer i vogna.

Ser du bollene ? De er der🙂 Og det var igrunn bare tilfeldigheter, de er kjøpt på Ikea nå i helga.

Selv ♥12 åringen har funnet frem noe fra lekekassen som skal bli i vogna.

» soverommet», «badet» og «kjøkkenet» blir det bilder av om noen dager.

Hva syntes dere?

19 kommentarer

Filed under Pimp my caravan

19 responses to “Snik titt

  1. kari

    Skikkeli kuuuul………:o)

  2. Kjempestilig! Her får dere sikkert mange fine turer. Kan tenke meg dette er en gøy hobby og holde på med🙂

  3. Fantastisk, Aila! og dette er jo noe jeg kan myyye om, siden jeg har campet i alt for mange år. humre! du er fantastisk kreativ! klem fra Hegesen

  4. Så fin den ble!!!🙂

  5. Så fiiin den ble!! Jeg må innrømme at jeg var litt skeptisk til blå bengalakk – men det ble skikkelig fint! Veldig gjennomført stil. I like!🙂

    • Jeg tenkte det samme som deg ang blå bengalakk. Men da jeg kom hjem fra jobb og mannen hadde malt kjøkkenbenk og bord med bengalakk så var jeg fornøyd.
      Gulvet ser ut som et basseng🙂

  6. Une

    Så fiiiint det ble!!!

  7. Inger

    Hei på deg, sender deg litt fra Spania en dag.
    Så fin campingvogna blei…
    Men ok , jeg trodde det var et lite basseng!
    Lurte meg….

  8. Åååååå så kul den ble. Gjennomført og stilig:-) Flinke har dere vært. Får nok mye nytte av den vogna om det blir korte eller lange turer:-)

  9. Hei🙂 søker etter bilder da ej he ei gammel vogn ej vil oppgradere… kan ej spør ka måling som e brukt på golvet? send gjerne svar til min mail…

Legg igjen en kommentar

