Jeg er ikke populær akkurat nå

Nå som campingvogna er ferdig så skal vi jo på vår første tur. Se de flotte bildene her av den «nye» vogna.

Det skal skje denne helgen. Jeg skal i 40 års lag i morgen lørdag til Elisabeth og

derfor skulle  vi dra i dag fredag rett etter jobb.

♥12 åringen fikk klar beskjed om at hun måtte komme rett rett hjem etter skolen, mannen i huset har fri fra jobb og jeg skulle ta noen timer avspasering slik at vi kom oss tidlig i gang i dag. Turen skulle gå helt til Strømstad. Vi liker utlandet 🙂

På vei hjem fra jobben i dag så kom jeg på at jeg kunne i vorspeil i vogna rett før vi skulle i 40 års lag i morgen.

Ordlyden i SMS var ca slik. » Jeg stiller min nye vogn til disp for vorspeil. Jeg spandere champagne en time før festen starter og vogna står i Fyllinga. Er dere klare? » 

Fyllinga er en båthavn for vi skal på båt tur. Og i det jeg sendte den tenkte jeg , å søren jeg glemte å skrive på lørdag men alle skjønner jo  det. Siden jeg hadde skrevet en time før festen starter, ja ja.

Første melding tikker inn fra Renathe. » Jeg er klar. Gleder meg»

Og neste melding kommer fra Gunhild » Jeg kommer ikke på fest i dag 😦 »

Da jeg leste » fest i dag » fikk jeg litt sjokk. I dag???

Alt dette foregår mens jeg sitter på bussen hjem fra jobb.

Jeg finner frem den gamle meldingen fra 40 åringen og der står det

«Jeg blir 40 år og skal ferie det fre 2.9 kl 17.30 bla bla bla…….»

Jeg hadde da oversett en viktig ting. Fredag , fredag, fredag ….

Ups, ny tekstmelding til min mann. Og forklarte han blemmen.

Han var forståelig nok ikke veldig blid men med godt mot.

Så jomfruturen starter i morgen i stedet 🙂

Jeg prøvde meg med å fortelle han hvor veltrent han så ut, og at han forsatt var kjekk og pen,

men han gjennomskuet meg ♥

Så nå er er jeg ikke i spesielt populær i huset som dere skjønner 🙂

 

 

2 kommentarer

Filed under Litt av hvert

2 responses to “Jeg er ikke populær akkurat nå

  1. Sånne feil gjør ikke fine, greie veltrente menn, for de har bare en tanke i hodet, og da kan det jo ikke gå i ball. Vi damer derimot skal fixe og ordne til vi blir blå, så da må det jo gå sånn av og til.
    Dere får helt sikkert en super innvielse av vogna, og en fin helg. Jeg er sikker på at din mann har tilgitt deg allerede 🙂

Legg igjen en kommentar

