Lavkarbo på camping.

Etter et vellykket 40 års lag som kom litt «brått» på fredag,

ble det lørdag og vi dro tidlig på morgenen til utlandet med campingvogna vår. Sverige.

Og med Sverige mener jeg Strømstad. Sveriges navle 🙂

Og vi gjorde som alle andre nordmenn (ofte) gjør i Strømstad : Ståikøpåsystembolaget.

Vi overnattet på Strømstad Camping som ligger rett på utsiden av sentrum. Den campingplassen som har de bitte bitte små hyttene som du ser fra veien om du har kjørt gjennom sentrum.

Det er så festlig på campingplasser. Jeg har merket meg noe:

Campingvogn folket hilser og snakker sammen. Bo bil folket snakker ikke med campingvogn folket. Og ingen snakker med teltfolket. Merkelige greier i grunn. Og vi snakket selvsagt med en campingvogn mann. Det var en rocka type med masse tatoveringer. Og han hadde en hvit puddel. Det var festlig syn. Ikke noe galt med puddel altså……….

Mat har vi også spist og  drukket litt …..vin.

Her er fra «hotell» frokosten

Skagenrøre hører til når man er på svenske kysten

Avocado, spekeskinke, egg og brie. Skulle hatt mer grønt men det ble spist opp til middag kvelden før.

Og mannen har selvsagt tilgitt min blemme på fredag 🙂

Og spesielt etter at han kjøpte seg en ny vinter outfit på Stadium og jeg heklet ny lue til han på vei hjem i bilen i dag.

Det skal sies at det er min første lue altså, helt etter eget hode. Orange og grønt er kult,han vil ihvertfall synes godt i bakken.

2 kommentarer

Filed under Lavkarbo og LCHF, Litt av hvert, Pimp my caravan

2 responses to “Lavkarbo på camping.

    • Ja helt enig. Vi har bodd mye i telt og jeg har tenkt på det flere ganger.
      Vi har hatt båt tidligere og seilbåt folk snakker ikke med motorbåt folk. Rare greier det der 🙂

Legg igjen en kommentar

