Høstens beste LCHF

Lam om høsten er bare så godt.

Lammelår, fårikål ….

Og prisene på kjøttet er forskjellig  rundt om i landet.

Og folkens, ikke betal masse ekstra for «økologisk» lammekjøtt. Norsk lammekjøtt er økologisk uansett.

Norsk lam løper rundt ute og beiter i norsk natur og spiser friskt norsk gress.  Jeg er ingen ekspert på lammekjøtt

men når man er ute og reiser så ser man jo så mye sau og små lam og de løper ute på store områder.

Fra søte lam på beite

–   til mammas fantastiske fårikål. Tror det burde hete lam i kål….

Se her mamma Solfrid maten din er på nettet……. Du er så flink til å lage fårikål.

Mamma`en min er ikke ofte innom min blogg hun er mer opptatt av bloggen til Lena Beatrice 🙂🙂

Dette må være LCHF på sitt beste🙂

Lite karbo og masse flott fett.

1 kommentar

Filed under Lavkarbo og LCHF

One response to “Høstens beste LCHF

  1. Nam nam elsker fårikål både med får og lam😀 Kjøpte økologisk villsau fra Færder får i fjor og det var sinnsykt mørt og godt. En egen smak når lamene har spist gress ved sjøen. Det negative er at dyrene er små og dyre. Så i år skal jeg kjøpe vanlig lam for jeg skal lage pinnekjøtt😀

Legg igjen en kommentar

