Hey hey

Det har skjedd litt i det siste.

En super rask oppsummering:

I dag 6 desember fikk jeg tak i

Fristende lavkarbo - Cecilie Theiste-Bratli

og jeg kjøpte den faktisk selv.

4 desember og 3 desember feiret jeg mine 40 år.

30 november siste dag på min gamle jobb

28 november var selve bursdagen min

24 november åpnet jeg en butikk i Tønsberg

14-24 november ,fra morgen til kveld «mekket» i stand en butikk

1- 7 nov var jeg på opplæring i min «nye» jobb

bla bla bla

bla bla bla

Jeg satte bloggingen på pause  og jeg trappet ned samtidig min sunne livsstil.

Litt forvirret? Jeg også ……

Jeg hadde til tider mye å gjøre og det hele begynte faktisk med en hvetebolle og cola.

Rask «energi» men ingen god energi.

Lett å falle tilbake til gamle synder.

Men NÅ har jeg en jobb å konsentrere meg om

og jeg jobber med å komme meg på riktig vei igjen ……..

Og mer blogging blir det også

6 kommentarer

Filed under Litt av hvert

6 responses to “Hey hey

  1. Evy

    Spennende tider🙂
    Hvordan butikk har du åpnet i tønsberg? Er der hver sommer så nå er jeg spent🙂

  2. Oj… ta nå vare på deg selv oppi alt som skjer!! Men det roer seg kanksje litt nå framover? Og tilbakefall på kosten er helt normalt, og ikke farlig så lenge man kommer seg tilbake på «den smale sti» igjen sånn etterhvert.🙂

    Lykke til med butikk… gleder meg til flere detaljer..🙂

  3. Elisabeth

    Hyggelig at du er der igjen, spennende med ny jobb og egen butikk. Håper du skriver litt om hva slags butikk det er. Lykke til:)

Legg igjen en kommentar

