Ny jobb……

Jeg har skiftet jobb og ville igrunn bare fortelle om det.

Jeg jobber i et firma som er ledende innenfor sitt felt

.

.

.

.

.

 

Joda, jeg kan være enige om at Mc Donald er ledende når det gjelder å servere kjedelige hamburgere.

Men det er ikke hos dem jeg jobber, nei.

Kunde gruppen  er stort sett kvinner fra 20 – 90 år. Med kjerne alder fra 25-50 år.

.

.

.

.

.

Nei nei, det hadde jeg vært for sjenert til å gjøre.

Jeg jobber ikke for Kondomeriet.

Vi snakker mer om en veldig kreativ kunde krets.

Folk liker å skape noe….

.

.

.

.

.

Det er åpnet en helt ny Panduro butikk i Tønsberg, på Farmandstredet.

Og der jobber jeg.  Der får jeg utfoldet min kreative side av meg selv.

Butikken er sååå fin og det er såååå gøy.

Om noen har lyst til å holde «kurs», vise frem hvordan man lager ting , så

si i fra for all del. Det er kjempe gøy med aktiviteter i butikken.

Velkommen til Tønsberg

11 kommentarer

Filed under Litt av hvert

11 responses to “Ny jobb……

  1. Det visste jeg allerede😀 Jeg kom over den andre bloggen din, og der snakket du om at panduro hadde kommet til byen😉

    Høres ut som et skikkelig artig sted å jobbe!!🙂

    • 😉
      Det er artig å jobbe på Panduro. Jeg har masse ideer i hodet hele tiden. Og nå kan jeg dele dem med folk så
      kan andre folk prøve noe av det jeg skulle helst gjort selv.

  2. Ida

    Morsomt🙂 Lykke til!

  3. Mony

    Hei, vi har vært innom å kikket på den nye arbeidsplassen din. Satser på at vi kommer for å bli fylt med ideer av selveste sjefen over alle sjefer:))) i alle fall en super kreativ sjel:)

  4. Elisabeth

    Så spennende og så herlig med en sånn kreativ jobb:) Lykke til.

  5. Woho! Din heldiggris!😀 Det må jo være et helt fantastisk sted å jobbe.😀

  6. Kjekt å se litt aktivitet på bloggen din igjen, og gratulerer med ny jobb!! Har selv planer om noen saftige nyttårsforsetter, så håper 2012 blir et spennende år.

  7. Åjadda, jeg har fått med meg nyheten🙂 Var innom og handla et par nyttige ting før jul.

    Lykke, lykke til med driften!

    Ps. Jeg kommer fra den kjente pandurobyen Fredrikstad, så konseptet er kjent for meg🙂

Legg igjen en kommentar

